آرشیو دی ماه 1400

مشاوره حقوقي و وكالت در موضوعات مختلف كيفري خانواده اداره كار

  • وکیل کیفری در کرج
  • وکیل خانواده در کرج
  • مشاوره حقوقی در کرج
  • موبایل وکیل در کرج
  • وکیل کیفری در کرج 2

لیست وکلای تهران

۱۹ بازديد
۰ ۰

لیست وکلای تهران

لیست وکلای تهران

همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر بسیاری از افراد برای پیگیری دعاوی حقوقی خانواده کیفری چک و سفته و وصول مطالبات داوی کار و کارگری ملک و املاک و ثبتی مشاوره های حقوقی و یا انجام معاملات قانونی خود، به وکیل نیاز دارند. این دسته از افراد علاقه دارند تا به فهرستی از وکلا دسترسی داشته باشند تا از طریق آن بتوانند مناسب ‌ترین وکیل را برای پیشبرد پرونده خود و یا مشاوره حقوقی انتخاب کنند. داشتن لیست وکلا از قبیل لیست وکلای تهران و دیگر نقاط کشور، در چنین مواقعی ضرورت دارد.

مزایای استفاده از وکیل

همان ‌طور که می‌دانید وکلای تهران و دیگر نقاط کشور می‌توانند در زمینه‌ها و پرونده‌ های مورد نظر شما راهنمایی‌ ها و مشورت ‌های لازم را به موکلین و مراجعین خود چه تلفنی و چه حضوری انجام دهند. از طریق استفاده از خدمات این نوع از متخصصین، به این اطمینان دست خواهید یافت که توانسته ‌اید به‌ نحو مؤثر از اموال و دارایی ‌ها حق و حقوق خود حفاظت کنید و یا حتی در بسیاری از مواقع، جان خود و اطرافیانتان را از خطرات بزرگی نجات دهید.

فهرست وکلای غرب تهران

وکلای غرب تهران می‌توانند زمان رسیدگی به پرونده‌ های مختلف قضایی و یا حقوقی شما را در دادگاه‌ ها و دادسرا ها بسیار کوتاه ‌تر کنند. دسترسی به لیست وکلای تهران و انتخاب بهترین و مناسب‌ ترین وکیل، پیش‌ از هرگونه اقدام حقوقی و یا معامله تجاری خرید و فروش رهن و اجاره و ... موجب می‌شود تا موکل مورد نظر در دام کلاهبرداران و یا سودجویان گرفتار نشود و پیش‌ از هر گونه اقدامی به مشورت با وکیل خود اقدام نماید و از این طریق، بسیاری از مشکلات حقوقی و قانونی خود را در سریع ‌ترین زمان ممکن و با استفاده از روش‌های قانونی، حل و فصل نماید.

این مسئله خیلی مهم است که یک شخص به این آگاهی رسیده باشد که یک وکیل پایه یک دادگستری مجرب خانم و آقا می تواند با یک مشاوره حقوقی ساده و یا قبول وکالت پرونده ، از حق موکل دفاع کند. برای تنظیم وقت مشاوره و یا حضور در دفتر وکالت غرب تهران تماس بگیرید.

 

تلفن: 02144062247   همراه: 09128963121  -  09129401482

 

 

لیست وکلای تهران

لیست وکلای غرب تهران

وکیل خوب

۲۰ بازديد
۰ ۰

وکیل خوب

وکیل خوب

سوالی که به ذهن بیشتر موکلین در کرج خطور می کند این است که وکیل خوب کیست؟ و چه کارهایی  باید انجام دهد تا در لیست بهترین وکلای کرج جای گیرد. ثابت کردن این قضیه خیلی به سختی صورت می گیرد و همه افراد تشخیص درستی یا اشتباه آن را نمی دانند. بعضی اشخاص این تفکر را دارند که یک وکیل خوب در کرج یا هر شهر دیگر باید صد در صد در پرونده هایی که وی وکالت آنها به عهده گرفته موفق باشد. این فکر تاحدود زیادی صحیح نیست چرا که همیشه در پرونده های حقوقی این دلایل مستندات و نحوه ارائه آنها با محضر دادگاه و قاضی است. و خیلی موارد دیگر از این دست که در روند موفقیت یا عدم آن تاثیر گذار می باشند. وکیل خوب خصوصیات زیادی دارد که یکی از آنها که مهم ترین آنها است اینکه به تعهدات خود درباره دفاع از حقوق موکل خود پایبند باشد و بتواند در زمانها و مواعد تعیین شده به درستی حضور یابد. البته یک راه دیگر برای یافتن وکیل خود در کرج یا تهران هم وجود دارد که با موسسه حقوقی هما تماس بگیرید و از لیست وکلای کرج یا تهران یک وکیل خوب بیابید.

دفتر تهران : 

 تلفن: 02144263437   همراه: 09128963121  -  09129401481


دفتر کرج: 

تلفن: 02632203370          همراه: 09129401482

 

وکیل خوب، وکیل، وکیل ملکی، وکیل طلاق، لیست وکلا، وکیل پایه یک دادگستری، وکیل مجرب زن، وکیل خانواده، وکیل چک

مشاوره حقوقی در کرج

۲۲ بازديد
۰ ۰

مشاوره حقوقی در کرج

برای بهره مندی از وکلای پایه یک دادگستری در شهر کرج با موسسه حقوقی مهر ارتباط داشته باشید. از موارد ذیل که به پرونده شما نزدیک یا مرتبط است انتخاب کنید و با مجموعه ما تماس بگیرید و قبل از انتخاب یک وکیل خوب در کرج از مشاوره های حقوقی وکلای کرج استفاده نمایید.

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی تلفنی در کرج

مشاوره حقوقی ملکی در کرج

مشاوره حقوقی کیفری در کرج

مشاوره حقوقی خانواده در کرج

مشاوره حقوقی حضوری در کرج

مشاوره حقوقی شرکت ها در کرج

مشاوره حقوقی ثبت احوال

مشاوره حقوقی انحصار وراثت در کرج

 09129401482 – 09129401483 – 02632203370

برچسب ها : مشاوره حقوقی در کرج , مشاوره حقوقی آنلاین , مشاوره حقوقی تلفنی در کرج , مشاوره حقوقی ملکی در کرج , مشاوره حقوقی کیفری در کرج , مشاوره حقوقی خانواده در کرج , مشاوره حقوقی حضوری در کرج , مشاوره حقوقی شرکت ها در کرج , مشاوره حقوقی ثبت احوال , مشاوره حقوقی انحصار وراثت در کرج

مشاوره تلفنی با وکیل در کرج

۲۱ بازديد
۰ ۰

مشاوره تلفنی با وکیل در کرج

مشاوره تلفنی با وکیل در کرج

برای دوستان و موکلین گرامی راهی جدید معرفی می کنیم تا بتوانیم خدماتی نو و ارزنده را ارائه نماییم. مشاوره تلفنی با وکیل در کرج یکی از راهکارهای جدید برای جلوگیری از اتلاف وقت می باشد. در جامعه امروزی که گاهی اوقات یک ساعت زودتر جنبیدن هم می تواند شما را از یک خطر و یا مشکل جدی ایمن دارد، روش های سریع پاسخگوی خواسته های شما هستند. درخواست های زیادی از طرف موکلین عزیز می شود که می خواهند که قبل از حضور در موسسه و مشاوره حضوری با وکلای کرج در صورت امکان داشتن مشاوره تلفنی با وکیل در کرج شاید بتواند راهی به سوی موفقیت های آتی در پرونده حقوقی، کیفری، جزایی، خانواده یا ملک شما باشد. دوست عزیز شما هم می توانید با استفاده از تماس تلفنی با موسسه حقوقی هما ابتدا با در میان گذاشتن مسئله با وکیل پایه یک دادگستری در کرج هرچه زودتر موفقیت در پرونده را جشن بگیرید. برای مشاوره تلفنی با وکیل در کرج با شماره های  تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس با موسسه حقوقی:

02632203370 - 09129401482 - 09120570475

شماره تماس با وکیل :

92 96 048 - 0912

 

وکیل در کرج، وکیل مجرب زن در کرج، لیست وکلای کرج، مشاوره حقوقی رایگان در کرج، مشاوره تلفنی با وکیل در کرج،

وکیل تخلیه فوری عادی

۲۰ بازديد
۰ ۰

وکیل تخلیه فوری عادی
مشکلات فی مابین مالک و مستاجر از دیرباز همیشه وجود داشته و بعضا بیشتر موارد با صلح و سازش با وجود طرف سومی می انجامید. اما در زندگی روزمره امروزی کمی مشکلات پیچیده تر شده و گاها با ریش سفیدی و ورود شخص سوم حل نمی شود و به مرحله دادگاه و یا دادسرا و شورای حل اختلاف کشیده می شود. دقت کنید برای اینکه وکیل تخلیه فوری عادی ملک را داشته باشید باید شرایطی بر قرارداد و بین مالک و مستاجر حاکم شود. برای یافتن بهترین وکیل تخلیه ملک فوری عادی با شماره های دفتر موسسه ما تماس بگیرید.

 

09129401482

09128963121

وکیل کلاهبرداری

۲۱ بازديد
۰ ۰

وکیل کلاهبرداری


ابتدا توضیحاتی مختصر در مورد کلاهبرداری و وکیل کلاهبرداری می دهیم. کلاهبرداری در لغت و قانون به معنای بردن و یا گرفتن  مال دیگری از طریق توسل توام با سوءنیت به وسایل یا عملیات متقلبانه می باشد. برای شکل گیری جرم کلاهبرداری، توسل به وسایل متقلبانه برای فریب دادن مالباخته باید وجود داشته باشد و همچنین برای شکل‌گیری این جرم همچون بسیاری از جرایم دیگر به سه عنصر قانونی، مادی و معنوی نیاز می باشد. برای متوجه شدن این توضیحات و البته مشاوره های حضوری با وکیل کلاهبرداری که تخصص وی در زمینه وکیل کیفری و کلاهبرداری است می توانید با مجموعه موسسه حقوقی ما تماس بگیرید و وقت مشاوره تنظیم کنید.

02144062247

09129401482

09128963121

وكيل خانواده

۲۲ بازديد

وكيل خانواده


وكيل خانواده به شخصي گفته مي شود كه بتواند كليه امور دادگاهها دادسرا ها و شوراهاي حل اختلاف مربوط به مسائل و مشكلات خانوادگي و بين زوج و زوجه را پيگيري نمايد. مواردي كه به وكيل خانواده مربوط مي شود شامل طلاق ، طلاق توافقي ، اذن ازدواج ، مهريه ، نفقه ، اجرت المثل، حضانت و خيلي مواردي كه در اينجا ذكر نشده است. در هر مرحله و يا محاكم قضائي كه باشيد داشتن وكيل خانواده مجرب خانم و يا آقا خيلي مي تواند در روند پرونده و پيگيري و در خيلي موارد در نتيجه هم تاثير بسزايي داشته باشد.

براي اينكه از جلسه دادگاه موفق و پيروز بيرون بيايد و حسرتي از نتيجه و راي دادگاه نداشته باشيد مي توانيد با وكيل زن و خانواده حداقل يك مشاوره حقوقي داشته باشيد و چه زوج و يا زوجه باشيد بايد حق و حقوق خويش را بدانيد .پس اگر نياز به وكيل خانواده در تهران و يا شهرستانهاي غرب تهران داريد با مجموعه موسسه حقوقي ما تماس بگيريد و با وكيل مجرب خانواده مشاوره تلفني و حضوري داشته باشيد.

تلفن: 02144062247   همراه: 09128963121  -  09129401482

وكيل در جنت آباد

۲۱ بازديد

وكيل در جنت آباد

همانطور كه ميدانيد جنت ‌آباد محله ‌اي در شمال غرب شهر تهران در منطقه ۵ شهرداري واقع شده است و از شمال شرق به  پونك ، چهارديواري و بزرگراه اشرفي اصفهاني ، و ازسمت غرب به شهران، از شمال به ده حصارك، و از جنوب به خيابان آيت‌الله كاشاني مي‌رسد. فاصله جنت آباد تا صادقيه حدود 10 دقيقه و در ساعت پيك ترافيك نهايتا 20 دقيقه است. عدم وجود تعداد زياد دفتر وكالت در جنت آباد اشخاصي را كه نياز به وكيل خوب دارند به سمت صادقيه مي كشد كه دفتر وكالت در غرب تهران را بيابند. اگر در جستجوي وكيل و دفتر وكالت درجنت آباد شمالي يا جنوبي هستيد مي توانيد به دنبال دفتر وكيل در صادقيه يا همچنين مواردي از اين دست باشيد.

موسسه حقوقي ما با داشتن وكلاي متخصص و مختلف و به صورت تمام وقت آماده خدمت به عزيزان همشهري در غرب تهران هستيم.دقت كنيد در دفتر وكالت ما وكيل پايه يك دادگستري در تخصصهاي مختلف مثل وكيل كيفري وكيل طلاق وكيل ملكي وكيل چك وكيل خانواده نفقه مهريه طلاق توافقي حضانت، مشاوره حقوقي با وكيل تنظيم اوراق قضايي نظير اظهارنامه ، لايحه دفاعيه، شكواييه، دادخواست ها و درخواست هاي حقوقي ، توافقنامه و تنظيم انواع قراردادها را به صورت حرفه توسط وكيل مجرب زن و مرد براي شما ارائه خواهند داد. اگر به دنبال وكيل و دفتر وكالت در جنت آباد هستيد با شماره هاي دفتر يا در ساعات غير اداري با شماره هاي همراه تماس بگيريد.

تلفن: 02144062247   همراه: 09128963121  -  09129401482

 

ديگر خدمات مجموعه:

وكيل در تهران

وكيل در غرب تهران

وكيل در پونك

وكيل در صادقيه

ليست وكلاي تهران

مشاور حقوقي در فرديس

۲۱ بازديد

مشاور حقوقي در فرديس

مشاور حقوقي در فرديس

شهر فرديس به عنوان يكي از شهرك هاي بزرگ در شهرستان كرج و البته در استان البرز درصد جمعيت قابل توجهي را در خود جاي داده كه باعث شده از اقوام مختلف ايراني با سليقه ها و اخلاق و رفتار هاي متفاوت در يكجا جمع شود. اختلاف عقايد و نظرات باعث به وجود آمدن تنش هايي بين افراد مي گردد كه نياز به مشاور حقوقي در فرديس بيشتر به نظر مي آيد. البته  گاهي اوقات مي توان با ميانجيگري و ريش سفيدي و كاملا سنتي مسائل و درگيري ها را حل نمود اما بايد بدانيد در دنياي امروزي كه نمي توان به اين شكل عمل نمود چون نه تنها راه كاري مناسب نيست بلكه به تنشها دامن مي زند. داشتن مشاور حقوقي در فرديس كرج را مي توان يك روش حل جديد و مدرن دانست تا اينكه شما نيازي به صرف وقت و هزينه اضافي كنيد. با مشاوره سطح آگاهي شما بيشتر خواهد شد تا بهتر زندگي اجتماعي خويش را ادامه دهيد.

شماره دفتر  02632203370 - 09129401482 - 09120570475

وكيل دادگستري خانم

۲۰ بازديد

وكيل دادگستري خانم

از سراسر كشور معمولا سوالات حقوقي وجود دارد كه توسط خانم يا آقا پرسيده مي شود كه مي بايد الزاما از وكيل دادگستري خانم از سوالات مشورت گرفته شود و احتمال دارد اين گونه موارد را به دلايل مختلف سعي دارند با وكيل خانم عنوان كنند. داشتن وكيل دادگستري خانم براي يك پرونده در هر محكمه يا در هر مرحله اي از دادرسي و دادگاه بستگي به موضوع اش دارد كه بيشتر وكلا با اين مسئله مشكلي ندارند.

هر شخصي كه تمايل دارد وكيل دادگستري خانم براي پرونده خود استفاده نمايد شايد دليل خاص خودش را داشته باشد كه از نظر افراد مختلف احتمالا بي پايه و اساس است و شايد هم در انتخابش اشتباهاتي دارد اما ادله اي كه براي انتخاب وكيل خانم دارند برايشان قابل قبول است و در بيشتر مواردي كه پيش مي آيد نتيجه قابل قبول و مثمر ثمر مي باشد و موفقيت هاي زيادي هم براي وكلاي خانم به ثبت رسيده است كه توانايي هاي ايشان در زمينه هاي مختلف اثبات شده است.

براي داشتن مشاوره حقوقي با وكيل دادگستري خانم و آقا با شماره هاي ذيل تماس گرفته و تنظيم وقت مشاوره تلفني و حضوري كنيد.

  تلفن: 02144263437   همراه: 09128963121  –  –  09129401482

 

وكيل خانواده

وكيل كيفري

وكيل ملكي

وكيل چك و وصول مطالبات

وكيل ارث