آرشیو اردیبهشت ماه 1401

مشاوره حقوقي و وكالت در موضوعات مختلف كيفري خانواده اداره كار

  • وکیل کیفری در کرج
  • وکیل خانواده در کرج
  • مشاوره حقوقی در کرج
  • موبایل وکیل در کرج
  • وکیل کیفری در کرج 2

دفتر وکالت در کرج

۸ بازديد
۰ ۰

دفتر وکالت در کرج

دفتر وکالت در کرج

دفتر وکالت در کرج

حتی با وجود اینهمه صفحات اینترنتی و سایت های متفاوت در زمینه های مختلف بازهم گاهی اوقات پیش آمده که به دنبال اطلاعاتی هستیم اما نمی توانیم چیزی کاملی را بیابیم. شاید بدین علت است که ندانسته یا ناخواسته به دنبال چیزی در جای نامناسب آن بوده ایم. مثلا برای جستجوی وکیل در کرج یا در هر شهر دیگری باید به دنبال یافتن دفتر وکالت در کرج یا جستجوی وکیل پایه یک باشیم.

با توجه به تخصصی بودن موضوعات حقوقی کیفری خانواده چک و سفته و وصول مطالبات ملکی و املاک اگر به دنبال یک وکیل خانوادگی هستیم هر دفتر وکالت در کرج نمی تواند به ما کمک کند. نه اینکه بخواهیم استخدام وکیل کنیم بلکه هر زمان در استان البرز کرج و دیگر شهرهای اطراف در جستجوی یک دفتر وکالت در کرج باشیم باید دانسته های خود را روی هم بگذاریم تا بتوانید در میان وکلای مجرب زن یا مرد در لیست وکلای کرج بهترین وکیل کرج را در بهترین موسسه حقوقی بیابیم.


یکی از توصیه های موسسه حقوقی هما این است که برای داشتن اطلاعات و مشاوره حقوقی با مقرون به صرفه ترین هزینه حق الوکاله و مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید. به دلیل وجود تماس ها و تقاضاهای زیاد برای مشاوره حضوری و تلفنی ، خواهشمندیم برای تعیین وقت مشاوره حضوری با شماره های ذیل تماس بگیرید.

دفتر کرج: کرج، پل آزادگان، خیابان بخشداری، بن بست بنفشه، ساختمان مهدی، طبقه 6، واحد39

70 33 20 32- 026 --- 09129401481

 

دفتر تهران: تهران ، صادقیه ،

09129401482

وب سایت وکیل در کرج

۸ بازديد
۰ ۰

وب سایت وکیل در کرج

 

وب سایت وکیل در کرج

قابل توجه عزیزان همشهری و موکلین گرامی در سراسر استان البرز می رسانیم در این مقاله قصد داریم تا بهترین وب سایت وکیل در کرج را به شما معرفی کنیم. در ابتدای کار باید قصد و نیت شما را از اینکار بدانیم که آیا شما در جستجوی وکیل در کرج هستید و یا اینکه می خواهید ذر یک موسسه حقوقی در کرج حضور پیدا کنید و با استفاده از لیست وکلای آنها به هدفتان برسید؟ جزو کدام دسته هستید تا بتوانیم کمکتان کنیم؟

 

امروزه بخشی از بازاریابی و یافت مشتری هر شغلی در اینترنت صورت می گیرد و به مشاوران و موسسات حقوقی از این قضیه مستثنی نخواهند بود و قطعابرای استخوام وکیل خوب در کرج از وب سایت وکیل در کرج استفاده می کنند. گواه این قضیه همین است که خود شما در حال حاضر در یک وبسایت هستید که به دنبال وکیل پایه یک دادگستری یا مشاور حقوقی هستید. توصیه میکنیم تا نهایت دقت را در انتخاب و استخدام وکیل خود برای حل مشکلتان داشته باشید.

مراجعه به یک موسسه حقوقی یا دفتر وکالت که تعداد قرارداد ها و کارهای حقوقی کیفری خاواده ملکی و املاک و ... به صورت عادی و نرمال پیش رفته باشد و درصد کارهایی که به سرانجام رسیده باشد زیاد باشد میتواند خیلی در پیشبرد اهداف موثر باشد. برای یافتن بهترین وکیل در تهران و کرج و شهرهای همجوار می توانید با مجموعه حقوقی هما در تماس باشد. جهت تنظیم وقت مشاوره تماس بگیرید.

دفتر تهران: تهران ، صادقیه ،

09129401482

دفتر کرج: کرج، پل آزادگان، خیابان بخشداری، بن بست بنفشه، ساختمان مهدی، طبقه 6، واحد39

70 33 20 32- 026 ---09129401481

وکیل کیفری غرب تهران

۸ بازديد
۰ ۰

وکیل کیفری غرب تهران

عنوان این مقاله اگرچه وکیل کیفری غرب تهران می باشد اما حیطه فعالیت و حوزه کاری موسسه ما سراسر کشور می باشد و در تمامی استان ها و شهرهای کشور مخصوصا استان تهران و البرز کرج فعالیت می نماییم و پاسخگوی عزیزان هستیم. اگر مشکل شما کیفری است و مشکلاتی نظیر قتل جعل اسناد یا عنوان رشوه ضرب و شتم سرقت اموال و خودرو دعوا فساد مالی و اخلاقی مواد مخدر و ... می باشد و نیازمند به وکیل کیفری در غرب تهران هستید

بهترین موسسه را برای انتخاب وکیل پایه یک دادگستری انتخاب کرده اید و  یکی از بهترین های موسسات حقوقی در تهران و کرج هستیم که وکلای با تحصیلات عالیه را نیز در اختیار داریم که با توجه به مشکل شما اطلاعات شغلی و تحصیلات خود را در مشکل شما بکار می گیرند. برای داشتن مشاوره حقوقی یا کیفری با وکیل کیفری غرب تهران که در دفتر موسسه یا در تهران و یا کرج مستقر هستند می توانید با شماره های ذیل تماس بگیرید.

دفتر تهران :

تلفن:  02144228421   همراه:     09129401482


دفتر وکیل در غرب تهران

وکیل محدوده صادقیه

وکیل خوب در غرب تهران

وکیل خانواده غرب تهران

مشاوره حقوقی

قبول دعاوی حقوقی کیفری خانواده

۸ بازديد
۰ ۰

قبول دعاوی حقوقی کیفری خانواده

دعاوی حقوقی :

کلیه دعاوی ملکی و دعاوی املاک،  الزام به تنظیم سند، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، حکم تخلیه فوری و عادی، حکم جلب، وصول مطالبات،  توقیف اموال  و ... 

دعاوی خانوادگی

دعاوی طلاق از طرف مرد ، طلاق از طرف زن، طلاق توافقی، حضانت فرزندان، نفقه، عدم تمکین، مهریه، فسخ نکاح و دیگر ...

دعاوی کیفری

دعاوی کلاهبرداری، قتل، خیانت در امانت، قتل، ضرب وجرح عمدی، جعل اسناد، استفاده از سند مجعول، سرقت، فروش مال غیر ، مواد مخدر و ...

و همچنین کلیه دعاوی حقوقی کیفری جزائی و خانوادگی ثبتی و برای خدمات دهی بیشتر تنظیم لایحه جهت دادگاه های بدوی، دادخواست ها، تجدید نظر، دیوان عالی کشور و طرح شکایت در کلیه دعاوی و تنظیم قرارداد مالی خرید و فروش و املاک، دیه، بیمه مشارکت ، تنظیم قرارداد های تجاری و غیر تجاری، توافقنامه و مشارکت نامه ها و غیره را انجام خواهیم داد.

دفتر تهران 02144228421 -  09129401482

دفتر کرج 02632203370 - 09129401481 -

وکیل در تهران

۷ بازديد
۰ ۰

 

وکیل در تهران

اگر شما دوست عزیز وگرامی با مشکل و مسئله حقوقی کیفری خانواده چک و سفته یا وصول مطالبات حضانت فرزندان ارث و وراثت الزام به تنظیم سند ملک و املاک ثبت اسناد و احوال و یا هر موردی که با داشتن وکیل بهتر و راحت تر صورت می گیرد می توانید با مجموعه حقوقی هما تماس بگیرید و از مشاوره های حقوقی عالی و با کیفیت و همچنین داشتن وکیل پایه یک و مجرب بهره مند شوید.

وکیل ملکی

وکیل چک

وکیل کیفری

وکیل خانواده طلاق مهریه نفقه

وکیل قراردادها

دفتر تهران : تهران ، صادقیه ، 

 

تلفن: 02144228421   همراه:  09129401482


 

مشاوره حقوقی تلفنی

۷ بازديد
۰ ۰

مشاوره حقوقی تلفنی

با توجه به حجم کارهای روزمره افراد در شهرهای بزرگ مثل تهران کرج اصفهان تبریز مشهد شیراز و ... در بیشتر اوقات شاید به صورت تلفنی هم بتوان خیلی موارد را انجام داد و بطور مثال برای داشتن مشاوره حقوقی تلفنی معمولا مراکزی وجود دارند که بتوانند این کار را بصورت تخصصی به شما ارائه دهند. در هر صورت حتی اگر کمکی هم به شما نکند داشتن یک مشاوره حقوقی تلفنی گاهی اوقات می تواند از ضرر و زیان مالی و جانی پیشگیری کند.

مشاوره حقوقی تلفنی با یک وکیل مجرب احتمال اینکه پرونده را کاملا به یک وکیل بسپارید یا اینکه آن شخص را برای انجام کار قبول نکنید بالا می برد. هر وکیل در زمینه های مختلف در امر وکالت تخصص دارد و به قول معرف هر کسی را برای انجام کار مشخصی آفریده اند. به شما توصیه می شود که برای داشتن مشاوره حقوقی تلفنی با کارشناسان و وکلای پایه یک در موسسه حقوقی ما با شماره های ذیل در دفاتر تهران و کرج تماس بگیرید.


دفتر تهران 02144228421 --  09129401482
دفتر کرج 02632203370 - 09129401481 

وکیل چک در کرج

۷ بازديد
۰ ۰

وکیل چک در کرج

وکیل چک در کرج

وکیل چک در کرج

چک از جمله اسناد لازم الاجرا میباشد که دارای وصف تجریدی است و بدون توجه به منشأ صدورش قابل مطالبه میباشد و همچنین دارنده چک یا سفته میتواند قبل از صدور حکم قطعی تقاضای تامین خواسته و توقیف اموال بلامعارص صادر کننده چک و حتی ظهر نویس را بخواهد مرور زمان طرح دعوای حقوقی مطالبه وجه چک پنج سال میباشد و مرور زمان طرح دعوای چک کیفری یکسال میباشد.

برای اینکه چکی را دارای وصف کیفری بدانیم باید به قانون صدور چک مراجعه نمود. طبق این قانون برای اینکه بتوان ازطریق شکایت کیفری علیه صادرکننده طرح دعوا نمود میبایست شرایطی در چک وجود داشته باشد از جمله اینکه چک سفید امضا نباشد چک بابت تضمین انجام تعهد یا امانی نباشد یا وعده دار نباشد. البته امروزه غالبا چک های صادره در میان مردم بصورت وعده دار هست چون با وجود دستگاههای پرداخت سیار یا نرم افزارهای آسان پرداخت نیاز به صدور چک برای پرداخت آنی احساس نمیشود مگر مبالغ هنگفت. موسسه حقوقی وکلای هما با وکیل چک در کرج و همینطور وکیل مجرب در کرج در خدمت شما می باشد تا هر گونه خدمات کیفری حقوقی امور مربوط به چک سفته و هرگونه امر ضمانتی رو برای شما به بهترین وجه ممکن حل نمائد. برای مشاوره با کارشناسان و وکیل با ما تماس بگیرید.

وکیل چک در کرج، وکیل چک، چک، وکیل،وکیل در کرج،وکیل کرج، سفته،وکیل پایه یک دادگستری

شماره های تماس

دفتر کرج 02632203370 - 09129401481 

دفتر تهران - 09129401482

وکیل مطالبات

۶ بازديد
۰ ۰

وکیل مطالبات

وکیل مطالبات

مطالبات که جمع طلب میباشد باید بصورت وجه یا مال باشد و بعبارتی تعهد مالی باشد بنابراین اگر کسی از دیگر بخواهد کاری برای او انجام دهد که جنبه مالی نداشته باشد نمیتوان آنرا مطالبه دانست ولی اگر بموجب یک رسید یا چک یا سند تجاری یا با ارائه هر نوع دلیل قانونی از دیگری درخواست وجهی نمود و اتبات نمود که قبلا به او وجهی پرداخته ولی مقرر بوده آن وجه را به او مسترد کند یا اینکه در نتیجه خلف تعهدات قراردادی و عرفی طرف مقابلش مسئول پرداخت خسارتی به وی بوده میتواند دعوا مطالبه وجه یا طلب یا خسارت اقدام نماید.

برای طرح چنین دعاوی باید به محاکم حقوقی و شوراهای حل اختلاف محل انجام تعهد یا محل اقامت متعهد یا محل واخواست سند مراجعه نمود و در این مراجع بستگی به صلاحیت آنها طرح دادخواست نماید و در صورت امکان میتواند قبل از صدور رای تقاضای صدور قرار تامین خواسته بدهد و اموال متعهد را به میزان خواسته اش توقیف نماید.

موسسه حقوقی وکلای هما همواره برای ارائه خدمات کیفری جزائی خانواده حقوقی و طلب کردن وجه خود و... در خدمت شما می باشد. برای ارتباط با وکیل مطالبات در کرج و دیگر استان ها با ما تماس بگیرید تا از وکیل مجرب و وکیل پایه دادگستری موسسه ما بهره مند گردید.

شماره های تماس با موسسه حقوقی:

70 33 20 32 - 026

33 48 66 88 - 021

 

92 96 048 - 0912

وکیل کیفری کرج

۷ بازديد
۰ ۰

وکیل کیفری کرج

وکیل کیفری کرج

دعاوی کیفری زمانی مطرح میشود که یک رفتار مجرمانه اتفاق افتاده باشد و شاکی خصوصی یا دادستانی به عوان مدعی العموم وارد شده باشد و رسیدگی به آن شکایت را خواستار باشد. دعاوی کیفری در کرج ابتدا به ساکن در دادسرا مطرح میشود و تحقیقات مقدماتی آنها در دادسرا انجام میشود بعد از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری ارجاع میشود. در ابتدای امر هم شاکی هم متهم میتواند وکیل داشته باشد

و بهتر است اگر میخواهیم یک دعوا را در دادگاه کیفری مطرح کنیم یا وقتی که در مظان اتهام قرار گرفتیم حتما از حضور یک وکیل استفاده ببریم چه بصورت مشاوره چه بصورت قرارداد وکالت چرا که مفاهیم و آثار عباراتی که در دادگاه بکار میبریم همه بار حقوقی دارد و حتی یک کلمه میتواند منجر به سلب امتیازات ما در دادگاه شود. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با امور حقوقی کیفری خانواده و... حتما با یک وکیل کیفری در کرج یا وکیل حقوقی در کرج ارتباط برقرار نمائید. موسسه حقوقی هما همواره در این امور در خدمت شما می باشد.

شماره های تماس با موسسه حقوقی:

دفتر کرج 02632203370 - 09129401481 

دفتر تهران  09129401482

وکیل خانواده غرب تهران

۸ بازديد
۰ ۰

وکیل خانواده غرب تهران

یکی از مهمترین مسائل و موارد موجود در مباحث حقوقی و قضائی مسئله حقوقی خانواده و زندگی مشترک است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است که یکی از بیشترین پرونده ها را در محاکم قضایی و دادگاهها وجود دارد. وکیل خانواده غرب تهران برای افراد اشخاص و خانواده هایی است که در محدوده غرب تهران زندگی می کنند یا محل کارشان غرب تهران می باشد. اگر در جستجوی وکیل خانواده غرب تهران هستید پس امکان دارد که یکی از موارد نظیر مطالبه مهریه ، استرداد جهیزیه ، نفقه ، اجرت المثل ، حضانت فرزندان و مهم تر از همه با طلاق زوجین در ارتباط است. هر کدام از مواردی که به حقوق خانواده مرتبط باشد در مجموعه موسسه حقوقی هما پیگیری می شود و وکیل مجرب زن و مرد این پرونده ها را پیگیری می کنند. دقت کنید که برای تنظیم وقت مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری می توانید با شماره های ذیل تماس بگیرید.

 

  همراه:  09129401482

  

 

وکیل در پونک

دفتر وکیل در صادقیه

وکیل در جنت آباد