آرشیو دی ماه 1401

مشاوره حقوقي و وكالت در موضوعات مختلف كيفري خانواده اداره كار

  • وکیل کیفری در کرج
  • وکیل خانواده در کرج
  • مشاوره حقوقی در کرج
  • موبایل وکیل در کرج
  • وکیل کیفری در کرج 2

وکیل در کرج 1

۳ بازديد
۰ ۰

وکیل در کرج

وکیل در کرج

در حال حاضر و با وجود اختلافات و دعاوی گسترده، بسیاری از افراد جامعه چه تحصیلکرده و چه اشخاص عادی از حقوق قانونی خود به میزان کافی، آگاهی ندارند. از این رو در پیگیری از این دعاوی، لازم است حتما از یک وکیل با تجربه و سابقه کاری مفید که تا کنون پرونده‌های بسیاری را با موفقیت پشت سر گذاشته است، استفاده شود و از وی مشاوره حقوقی دریافت نمود. بدین منظور افرادی که ساکن مناطقی مانند کرج و یا البرز فردیس مهرشهر محمدشهر هشتگرد اشتهارد نظرآباد کمالشهر مشکین دشت هستند می‌توانند از خدمات یک وکیل مجرب در کرج و یا وکیل در البرز برخوردار شوند.

وکیل در کرج و وکیل خانم در کرج

به طور کلی می‌توان گفت وکیل خانم و آقا، فردی است که به موجب سندی، مانند یک نامه اداری و یا وکالتنامه  رسمی و یا در صورت شفاهی و... از طرف فردی دیگر، واجد بعضی از اختیارات و وظایف قانونی می‌شود و در حدود تعیین شده قانونی و با توجه به حدودی که در سند، ذکر شده می‌تواند از طرف موکل خود اموری را به انجام برساند و یا از حق وی در محاکم قضائی دفاع نماید. با توجه به نوع پرونده حقوقی قضائی موکل ، متهم یا مجرم در هر صورت حق داشتن یک وکیل خوب را که بتواند از وی دفاع کنید یا پیگیری امور را به عهده بگیرد را دارد.

وکیل پایه یک در کرج

وکیل پایه یک، فردی است که می‌تواند اختیارات یک نماینده حقوقی کاری و یا اداری را داشته باشد و در زمینه مسائلی مانند طلاق، مهریه، حضانت و... به افراد کمک کند. از طرف دیگر بهترین وکیل کرج، بر اساس نوع پرونده، تحصیلات تجربه های کاری تخصص و پتانسیل وی تعیین و مشخص می‌شود. لازم است در انتخاب وکیل کرج به این عامل توجه داشته باشیم که هر کدام از وکلا، بنا بر تجربه کاری خویش، در برخی از پرونده‌ها و حوزه‌های حقوقی، تسلط بیشتری دارند و به اصطلاح قویتر عمل کرده اند و به قانون تسلطی بیشتر نسبت به بقیه دارند و توانسته‌اند پرونده‌های بیشتری را با موفقیت به انجام برسانند. با توجه به این عامل و بر اساس موضوعی که پرونده شما دارد می‌توانید بهترین وکیل را برای پیشبرد هدف و احقاق حقوق خود، انتخاب کنید.

وکیل طلاق در کرج

همان‌طور که می‌دانیم در جامعه امروزی و بخاطر شرایطی که افراد دارند آمار طلاق در خانواده یعنی زوج و زوجه رو به افزایش است. اما لازم به ذکر است که بسیاری از افرادی که در مسیر طلاق و جدایی قرار گرفته‌اند از روند کاری و پیگیری پرونده خود، و گاهی حتی از حق و حقوق اولیه خویش اطلاعات کافی ندارند. با داشتن یک وکیل طلاق این دسته از افراد می‌توانند بدون حضور در دادگاه و بدون این که آسیب‌های روانی ناشی از آن را متحمل شوند به راحتی مسیر قانونی جدایی خود را طی کنند. بنابراین وکیل طلاق فردی است که می‌تواند با دریافت حق الوکاله مناسب وکلا، به حل و فصل مشکلات حقوقی شما در این حوزه کمک کند و این مسیر را به راحتی برای شما میسر گرداند. داشتن یک وکیل طلاق مجرب و متعهد، به ویژه در کمک به بانوان می‌تواند موثر باشد.

02632203370

09129401481

09120489692

دفتر وکالت در تهران

۳ بازديد
۰ ۰

دفتر وکالت در تهران

شهر تهران دارای 22 منطقه می باشد که هریک از این مناطق به دلیل گستردگی و شلوغی بیش از حد برای رفت و آمد به دیگر مناطق گاها دچار مشکل هستند به این دلیل اگر قرار باشد خدماتی به ساکنین در هر منطقه ارائه شود حداقل افراد آن منطقه از این خدمات راضی باشند و به راحتی بتوانند از آن بهره مند شوند. هر شخصی اگر نیاز به وکیل در تهران دارد باید به دنبال دفتر وکالت در تهران باشد و البته جستجو به صورت منطقه ای انجام دهد

تا بتواند به بهترین شیوه موجود با وکیل و مشاور حقوقی ارتباط پیدا کند تا وکیل راهی برای حل مشکلات و مسائل حقوقی و کیفری وی باشد. اگر شما در منطقه 5 و 2 و 22 و 21 و یا 9 ساکن هستید یا محل کار شما در این مناطق است می توانید با دفتر وکالت در تهران یعنی دفتر موسسه حقوقی ما که دارای وکلای پایه یک مجرب خانم و آقا است تماس بگیرید و درخواست مشاوره با وکیل را ثبت نمایید.

 

همراه:

 09129401482

 

وکیل در تهران

وکیل در غرب تهران

وکیل در پونک

وکیل در صادقیه

لیست وکلای تهران

ثبت شرکت ها  

۳ بازديد
۰ ۰

ثبت شرکت ها   

طبق قانون کلیه اشخاص حقوقی یعنی شرکت ها و موسسات در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری هر شهر و حوزه ثبتی محل فعالیت بایستی به ثبت برسند و هر تغییر یا تصمیمی  در ساختار و افراد سهامدار شرکا و یا مدیران شرکتها و موسسات پیش آید باید به ثبت شرکت ها برسد. حال با توجه به این نیاز که در جامعه و بازار وجود دارد شرکت ها و موسساتی مثل همراه تو هستند که  خدمات ثبت شرکت ها را به بهترین شکل ممکن و با دقت و سرعت بیشتر برای شما مدیران شرکت ها و موسسات انجام می دهند.

اگر با دقت بیشتری به منو خدمات در سایت ثبت همراه تو توجه کنید لیست خدمات مجموعه را می توانید ببینید. البته این بخشی از همه خدمات ثبتی قابل ارائه در مجموعه ثبت همراه است. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 

ثبت شرکت   

برای اینکه یک شخصیت حقوقی بنام شرکت به ثبت برسد و موجودیت پیدا کند ابتدا به ساکن بایستی حداقل دو نفر به عنوان شریک در شرکت های با مسئولیت محدود و در شرکت های سهامی خاص به عنوان سهامدار حضور داشته باشند و بعد از طریق شرکتنامه یا اظهارنامه و تقاضا نامه درخواست خود را به اداره ثبت شرکت ها در محل ثبت طور مثال تهران ارائه می دهند تا پس از مراحل موجود در سایت ثبت شرکت ها به تایید برسد و آگهی تاسیس آن ایجاد شود.

پس از ایجاد پیش نویس آگهی تاسیس یکی از شرکا و سهامداران بایستی با همراه داشتن مدارک شناسایی خودش در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری حضور یابد و یک سری از مدارک شرکت و آگهی تاسیس را تحویل بگیرد. البته مراحل بطور خلاصه و ساده توضیح داده شده ، اما انجام آن دقت مهرت و تجربه خاص خود را لازم دارد. برای ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری تهران می توانید از ثبت همراه تو کمک بگیرید.

مشاوره حقوقی 1

۲ بازديد
۰ ۰

یکی از مراکز تخصصی مشاوره حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری مجرب و کارآزموده و مشاور های حقوقی با تجربه با تحصیلات کارشناسی ارشد و بالاتر خانم و آقا ، مجموعه حقوقی همراه می باشد که سعی برآن دارد تا در کمترین زمان ممکن و با دقت فراوان بهترین راهکار قانونی و حقوقی را به شما ارائه دهد. داشتن یک مشاوره حقوقی صحیح و به موقع برای شما موکل گرامی یا اطرافیان که یک امری را در نظر دارند خیلی می تواند در پیشبرد یک پرونده و یا حتی در جلوگیری از وقوع یک جرم و یا اشتباه جلوگیری نماید.

در مجموعه حقوقی گروه وکلای همراه سه نوع مشاوره داریم یکی بصورت مشاوره حقوقی حضوری که بیشترین تاثیر و بازخورد را دارد چراکه وکیل و موکل رودر رو با هم گفتگو می کنند و تمامی جوانب کار در نظر گرفته می شود و البته نتیجه هم قطعا بهتر خواهد بود. مورد بعدی مشاوره حقوقی تلفنی است که می تواند موثر باشد چرا که برای همه افراد امکان حضور در دفتر وکالت نیست و یا امکان دارد کلا موکل یک سوال داشته باشد و نیازی به حضور نداشته باشد. یکی دیگر از روش ها امکان مشاوره از طریق اپلیکیشن ها ارتباطی مثل واتس اپ ، تلگرام و … است که برای افراد مقیم خارج از کشور و یا کسانی که در داخل کشور هستند و تمایل به استفاده از آنها را دارند. حال تصمیم با شماست که به چه صورت نیاز دارید با مشاور حقوقی و وکیل صحبت کنید. همراه شما هستیم.

 

ثبت شرکت در غرب تهران

۳ بازديد
۰ ۰

ثبت شرکت در غرب تهران

ثبت شرکت در غرب تهران

قبل از توضیحات در مورد ثبت شرکت در تهران نیاز میبینیم انواع شرکت را توضیح دهیم. این مطلب که راجع به ثبت شرکت های تجاری است، ‌ابتدا به معرفی مختصری از شرکت‌های تجاری هشت‌ گانه (سهامی عام‌، سهامی خاص، با مسئولیت محدود، تضامنی، مختلط غیرسهامی، مختلط سهامی، نسبی و تعاونی) پرداخته، سپس مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت های نام برده و بعد از آن رویه‌ عملی مراحل ثبت شرکت را به طورکلی توضیح خواهیم داد

 

تعریف شرکت سهامی عام‌

شرکت سهامی‌عام، شرکتی است بازرگانی (‌ولو اینکه موضوع عملیات آن، امور بازرگانی نباشد) که سرمایه‌‌ آن به سهام، تقسیم‌ شده که بخشی از این سرمایه از طریق فروش سهام به مردم تأمین‌ می‌شود. در شرکت سهامی‌عام، تعداد سهام‌داران نباید از سه نفر کمتر باشد و مسئولیت سهام‌داران، محدود به مبلغ اسمی سهام آنهاست. در این شرکت، عبارت «شرکت سهامی عام» باید قبل از نام شرکت یا بعد از آن، بدون فاصله با نام شرکت در کلیه‌ اوراق و اطلاعیه‌ها و آگهی‌های شرکت به طور روشن و خوانا قید شود.

شرکت سهامی خاص شرکتی است بازرگانی (ولو اینکه موضوع عملیات آن،‌ امور بازرگانی نباشد) که تمام سرمایه‌ آن منحصراً توسط مؤسسین، تأمین‌گردیده و سرمایه آن به سهام، تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام، ‌محدود به مبلغ اسمی سهام آنهاست. تعداد سهام‌داران نباید از سه نفر کمتر باشد و عنوان «‌شرکت سهامی خاص»‌ باید قبل از نام شرکت یا بعد از آن بدون فاصله با نام شرکت، به طور روشن و خوانا قید شود.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود

شرکت با مسئولیت محدود، شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجاری تشکیل شده و هر یک از شرکا بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد، فقط به میزان سرمایه‌ خود مسئول قروض و تعهدات شرکت است،در نام شرکت باید عبارت ‹‹‌با مسئولیت محدود›› ‌قید شود.

تعریف شرکت تضامنی

 

شرکت تضامنی،شرکتی است که تحت نام مخصوص برای امور تجاری بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می‌شود.اگر دارایی شرکت برای تأدیه تمام قروض کافی نباشد،هر یک ازشرکا مسئول پرداخت تمام قروض شرکت است. هر قراری که بین شرکا برخلاف این، ترتیب داده شده باشد در مقابل اشخاص ثالث، کان لم یکن خواهد بود. در نام شرکت تضامنی باید عبارت «شرکت تضامنی» ‌و لااقل اسم یک نفر از شرکا ذکر شود.

تعریف شرکت مختلط غیرسهامی

 

شرکت مختلط غیرسهامی، شرکتی است که برای امور تجاری تحت نام مخصوصی بین یک یا چند نفر شریک ضامن و یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود، بدون انتشار سهام، تشکیل می‌شود. شریک ضامن، مسئول کلیه‌ قروضی است که ممکن است علاوه بر دارایی شرکت پیدا شود. شریک با مسئولیت محدود، کسی است که مسئولیت او فقط به میزان سرمایه‌ای است که درشرکت گذارده و یا بایستی بگذارد. در اسم شرکت باید عبارت «شرکت مختلط» ‌و لااقل اسم یکی از شرکای ضامن، قید شود.

تعریف شرکت مختلط سهامی

 

شرکت مختلط سهامی، شرکتی است که تحت نام مخصوص بین یک عده شرکای سهامی و یک یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می‌شود.شرکای سهامی کسانی هستند که سرمایه‌ی آنها به صورت سهام یا قطعات سهام متساوی القیمه درآمده و مسئولیت آنها تا میزان همان سرمایه‌ای است که در شرکت دارند. شریک ضامن کسی است که سرمایه‌ی او به صورت سهام درنیامده و مسئول کلیه‌ی قروضی است که ممکن است علاوه بر دارایی شرکت پیداشود .در صورت تعدد شریک ضامن، مسئولیت آنها در مقابل طلبکاران و روابط آنها با یکدیگر، تابع مقررات شرکت تضامنی خواهد بود. در نام شرکت باید عبارت «شرکت مختلط» ‌و لااقل اسم یکی از شرکای ضامن قید شود.

 

ثبت شرکت در غرب تهران

09129401482

ثبت شرکت در کرج

09129401483

وکیل وصول مطالبات در کرج 1

۲ بازديد
۰ ۰

وکیل وصول مطالبات در کرج

در جامعه امروزی با بالا و پایین رفتن نرخ ها و هزینه ها امکان دارد وصول مطالبات و تصویه حساب ها با مشکل مواجه شود.اختلافات مالی گاها بین خریدار و فروشنده یا ارائه دهنده خدمات و گیرنده آن پیش می آید. برخی موارد با میانجی گری و به اصطلاح ریش سفیدی و تمدید مهلت و چک ها حل و فصل نمی شود. حل این اختلافات چه به صورت چک ، سفته یا وصول مطالبات نقدی وغیر نقدی کار هر شخصی نیست و معمولا افراد سعی می کنند تا از دردسر و مشکل دور باشند.

اگر به وکیل وصول مطالبات در کرج نیاز دارید می توانید با شماره دفتر وکالت آقا مرتضی طاهری که یکی از تخصص هایش وصول چک ، سفته و وصول مطالبات است تماس بگیرید و سعی کنید با این کاراز طرف حسابتان یک قدم جلوتر بوده تا در جلسات دادگاه یا دادسرا یا حتی شورای حل اختلاف برای به توافق رسیدن در خصوص پرداخت یا دریافت طلب موفق باشید.

از این قضیه مطمئن باشید که خیلی این احتمال وجود دارد که راهکارهایی که یک وکیل برای وصول مطالبات در کرج ارائه می دهد می تواند خیلی با فکر شما متفاوت باشد. برای بهره مندی از شماره حقوقی وکیل وصول طلب در کرج تنها کافیست با شماره وکیل در پایین این متن تماس بگیرید و به موفقیت خویش در پیشبرد پرونده حقوقی یا کیفری چک سرعت بخشید.

09127668628 

سامانه ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری چیست؟

۳ بازديد
۰ ۰

 سامانه ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری چیست؟

 حدودا ده سالی است که با ایجاد یک سامانه (سایت) اینترنتی بنام سامانه ی ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری , متقاضیان ثبت شرکت یا تغییرات و دفاتر پلمب می تواند برای ثبت شرکت یا موسسه بدون نیاز به مراجعات حضوری به اداره ی کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از طریق این سامانه اقدام کنند. کلیه مراحل ثبتی از تایید نام ، تنظیم اوراق شرکت آگهی تاسیس و حتی ثبت صورتجلسه ی تغییرات شرکت ها و موسسات ، همگی اینترنتی شده است.

 پیگیری ها ، رفع نواقص و اطلاع رسانی های آنلاین، آنی و بصورت برخط می باشد و پاسخ درخواست ثبت شرکت ها از طریق سامانه و اطلاع رسانی حتی بصورت پیامکی صورت می گیرد. موارد دیگر پذیرش درخواست ثبت تاسیس و تغییرات ثبت موسسه و ... ، روزنامه کثیرالانتشار و صدور آگهی تاسیس و تغییرات و ثبت نام دفاتر پلمب شرکتها و موسسات غیر تجاری درهمین سامانه قابل دسترس است.

 

در اوراق ثبت تاسیس شرکت یا موسسه چه مواردی ثبت می شود؟

 

1-شماره ثبت و شناسه ملی شرکت , تاریخ ثبت و حوزه ثبتی شرکت ,  نام و نوع شرکت نیز قید می شود.

2-میزان سرمایه شرکت (با ثبت اینکه چه مقدار پرداخت و چه مقدار تعهد شده است)

3-اسامی و مشخصات مدیران و اعضای شرکت

4-تاریخ ثبت و مدت فعالیت شرکت که آغاز و خاتمه شرکت در صورتی که برای مدت محدود باشد قید می شود.

5-موضوع فعالیت شرکت یا موسسه که چه فعالیت هایی قرار است در شرکت انجام می شود.

6- در صورت داشتن شعبه ، آدرس و مشخصات مدیران آن قید می گردد.

7- اسامی شرکا و موسسین شرکت با ثبت میزان سهم الشرکه و سهام و سمت های ایشان می باشد.

چنانچه در مرحله ثبت شرکت یا موسسه در سامانه ثبت ایرادی پیش آید اعلام می شود و همان لحظه متقاضی می تواند آنرا حل کند. برای اطلاع بیشتر و سپردن کار به مجموعه همراه با شماره های ذیل تماس بگیرید.

 

ثبت برند در منطقه 3 تهران

۲ بازديد
۰ ۰

ثبت برند در منطقه 3 تهران

 

در زمینه فروش , بازار سازی , بازاریابی , معاملات و تجارت شاید تاثیر گذار ترین و مهم ترین کلمه یا عبارت واژه برند سازی باشد. این عبارت  همانطور که از ظاهرش مشخص است برای ساخت یک برند که همان علامت تجاری است به کار برده می شود.ثبت برند در منطقه 3 تهران کاری دشوار و ناممکن نیست و برای شروع برندسازی نیاز به ثبت علامت تجاری خویش دارید.

 در زندگی روزمره اسامی برندهای زیادی به گوشمان می خورد اما خیلی از آن نام های تجاری زود از ذهن بیرون می روند و ماندگاری در ذهن هیچ کسی ندارند و قطعا به فراموشی محکوم هستند. در ثبت برند در منطقه 3 تهران باید این نکته را در نظر داشت که انتخاب یک نام و نشان تجاری مناسب در به ذهن سپاری آن کمک می کند. مجموعه ثبت شرکت و برند همراه این کمک را به شما می کند که یک اسم خاص برای برندتان انتخاب نمایید.

ثبت نام تجاری مناسب در ناخوآگاه ذهن خریداران و مصرف کنندگان می ماند و آنها را مجبور میکند برای خریدهای بعدی به شما مراجعه نمایند. به شما دوست عزیز توصیه می کنیم تا با شریکتان یا همراهانتان اولین قدم های برند سازی را بردارید. تنها کافیست با شماره های ذیل تماس بگیرید.

 

وکیل انحصار وراثت در تهران

۳ بازديد
۰ ۰

وکیل انحصار وراثت در تهران

یکی از مهمترین اقدامات پس از فوت یک شخص که بایستی وراث انجام دهند حصر وراثت یا انحصار وراثت است که باید انجام شود. داشتن وکیل انحصار وراثت در تهران خیلی می تواند رون انجام امور حقوقی و دادگاهی آنرا تسریع بخشد. دقت در این کارهای مربوطه خیلی می تواند به شما کمک کند تا هزینه و زمان را هدر دهید.

البته در خیلی موارد پیش آمده که وراث خودشان پیگیر امور حصر وراثت بوده اند که به دلیل منقطع انجام دادن کارها و یا انجام آنها توسط چندین نفر مختلف باعث شده تا اشتباهاتی رخ دهد که در نهایت ضرر و زیان به گردن کلیه وراث افتاده است. برای داشتن وکیل انحصار وراثت در تهران باید از بین وکلای پایه یک دادگستری تهران خانم و یا آقا شخصی متعهد و آگاه به امور حصر وراثت بیابید.

شاید کارسختی باشد که یک وکیل پایه یک دادگستری مجرب پیدا کنید که کارهای انحصار وراثت را به خوبی انجام دهد. البته می توانید از وکلای پایه یک دادگستری در دفتر وکالت همراه استفاده کنید تا بتوانید بهترین وکیل انحصار وراثت در تهران را پیدا کنید تا کارهایتان را به درستی و با دقت انجام دهد. تنها کافیست با شماره های ذیل جهت انجام امور تماس بگیرید.

وکیل با تجربه در تهران و کرج

۴ بازديد
۰ ۰

وکیل با تجربه در تهران

 

با هر تخصص و تجربه تحصیلات و معلومات که باشید همیشه نیازمند یک وکیل مجرب و خوب برای حل مسایل حقوقی خود هستید و هرچه بیشتر اهمیت برای حقوق اجتماعی و فردی خویش قائل شویم به ارزش داشتن یک مشاوره حقوقی با یک وکیل با تجربه در تهران یا هر شهری در ایران  پی خواهیم برد. چراکه به دلیل محدودیت های زندگی امروزه شهری امکان ملاقات حضوری با چندین وکیل همزمان وجود ندارد، دفتر وکالت ما وکلا با تخصص های مختلف را در کنار هم جمع کرده است.

 

باید به عنوان موکل توجه داشته باشید که یک وکیل مجرب و باتجربه به دلیل نوع شغلش زمانی محدود برای انجام و اتمام هر کاری دارد و تعداد محدودی پرونده را در زمان معین می تواند قبول کند پس نتیجه می گیریم که حضور در یک دفتر وکالت وکیل با تجربه در تهران خواهد توانست به ما کمک بیشتر و بهتری بکند چراکه تعداد وکلای حاضر در دفتر وکالت بیشتر خواهد بود و احتمال اینکه چند وکیل تخصص مرتبط با پرونده شمار را داشته باشند زیاد است. پس با تماس با دفتر وکالت در تهران دیگر نیاز به تماس گرفتن با دفتر چند وکیل نیست و قطعا برای کار شما یک وکیل مشخص می گردد.

   همراه: 09129401482

 

دفتر وکالت در تهران

وکیل خانواده

وکیل کیفری

وکیل ملکی

وکیل چک و وصول مطالبات

وکیل ارث