آرشیو خرداد ماه 1401

مشاوره حقوقي و وكالت در موضوعات مختلف كيفري خانواده اداره كار

  • وکیل کیفری در کرج
  • وکیل خانواده در کرج
  • مشاوره حقوقی در کرج
  • موبایل وکیل در کرج
  • وکیل کیفری در کرج 2

مشاوره حقوقی با وکیل

۹ بازديد
۰ ۰

مشاوره حقوقی با وکیل

مشاوره حقوقی با وکیل

اولین قدم برای حل بیشتر مشکلات مشورت و مشاوره با افراد با تجربه در آن زمینه می باشد که به صورتی به شما کمک کنند. در مورد مسائل و مشکلاتی که با مشاوره و مشورت با وکیل قابل حل یا مذاکره است مشاوره حقوقی با یک وکیل که بتواند شما را مطلع سازد و از چند و چون کار آگاه سازد و حتی نتیجه قابل پیش بینی را در خیلی موارد به شما گوشزد کند خیلی می تواند به شما کمک کند. جهت مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری با شماره های ذیل تماس بگیرید .

  همراه:  کرج 09129401481

تهران   09129401482

موسسه حقوقی در غرب تهران

۹ بازديد
۰ ۰

موسسه حقوقی در غرب تهران

موسسه حقوقی در غرب تهران

به دلایل مختلف شاید برخی افرادی توانایی حضور در اماکن دولتی ادارات ارگان ها و محاکم و هر مکانی که حضورشان لازم میباشد را ندارند و می باید یک شخصیت دیگری به جای ایشان حضور داشته باشد. یکی از راه حل ها این است که از یک وکیل کمک بگیرید تا کاربه نحوه احسن انجام گیرد. موسسه حقوقی در غرب تهران یکی از امکانی می باشد که با استفاده از آن می تواند شخصی مجرب و کارآزموده را به عنوان وکیل پایه یک دادگستری ، جایگزین خود به آن جاهای فوق بفرستند. موسسه حقوقی در غرب تهران اولویت کاری اش اینگونه است که انجام کلیه امور حقوقی از طریق وکلای دارای پروانه معتبر می باشد یعنی بایستی وکیل پایه یک دادگستری حتما وکالت شما را به عهده بگیرد. فعالیت های موسسه حقوقی در تهران با شهر کرج یا هر شهر دیگر تفاوت آنچنان ندارند. بطور مثال امور کیفری، حقوقی ، خانواده ، طلاق، ثبتی ، چک و دعاوی ملکی در تهران ، شهریار ، شهرقدس ، کرج یا در امور ثبتی ثبت طرح صنعتی در کرج را به عنوان فعالیت مجاز در موسسات حقوقی انجام می گیرد. در هر مجموعه حقوقی تعدادی از کارشناسان ، مشاوران ، وکلای پایه یک دادگستری در غرب تهران حضور دارند که راهنمای مراجعین محترم در زمینه های مختلف هستند . پیش آمده است که در برخی موارد تنها با یک مشاوره حقوقی تخصصی در دفتر وکالت در غرب تهران گره از کار یک موکل باز خواهد شد و دیگر نیازی به امضای وکالتنامه و تنظیم قرارداد و هزینه های حق الوکاله نبوده است.

 

جهت حضور در موسسه حقوقی در غرب تهران با شماره های ذیل تماس بگیرید و وقت مشاوره با وکیل مجرب زن و مرد تعیین کنید.

   همراه:   09129401482

وکیل در غرب تهران

شماره موبایل وکیل

وکیل در صادقیه

سایت وکیل در کرج

۸ بازديد
۰ ۰

سایت وکیل در کرج

سایت وکیل در کرج

یکی از قدیمی ترین سایت های موجود در اینترنت که سال های متوالی در حال خدمتگذاری به موکلین عزیز و گرامی است که می تواند خدمت بیشتری به جامعه وکلا و موکلین انجام دهد وکیل مهر یعنی همین سایت حال حاضر است که با توان هرچه بیشتر جهت ارائه خدمات حقوقی تلاش می کند.

امید است که ارائه خدمات به شما عزیزان به ما توان این را بدهد که از تمامی پتانسیل های موجود در موسسه هما و همکاران محترم یعنی وکلای پایه یک دادگستری کمک بگیریم تا خدمتی ارزنده همشهریان و هموطنان گرامی ارایه دهیم تا سربلد و موفق به آینده ای روشن بیندیشیم.

جهت استفاده از مشاوره های سایت وکیل در کرج و تهران می توانید با شماره های مجموعه قدرتمند موسسه حقوقی ما در دفاتر تهران و کرج تماس بگیرید و هر نوع خدمت حقوقی در استان تهران و البرز و هر کجای ایران که ممکن باشد در خدمتگذاری حاضر هستیم.

دفتر تهران : 

 09129401482

دفتر کرج: 

تلفن: 02632203370          همراه: 09129401481

وکیل ملکی در صادقیه

۱۰ بازديد
۰ ۰

وکیل ملکی در صادقیه

اگر در محدوده غرب تهران زندگی میکنید و برای شما مشکل ملکی و املاک پیش آمده است و نیاز دارید تا با یک شخص کاردان و مشاور حقوقی مشورت نمایید بایستی با شخصی این مشاوره صورت گیرد که بتواند گره مشکلات شما را بشناسد و آنرا حل نماید و از این موضوع خیالتان راحت باشد که شخص وکیل ملکی در صادقیه یا اطراف مناطق غرب تهران است.

برای اینکه بدانید که وکیل پایه یک دادگستری که برای مشاوره حقوقی ملکی با وی وقت مشاوره تنظیم نموده اید چه شخصی است می توانید با شماره های دفتر و یا شماره موبایل وکیل تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای شخص شما وقت مشاوره با وکیل ملکی در صادقیه تنظیم گردد. اطلاع از ساعات کاری وکیل ملکی در دفتر وکالت صادقیه کار راحتی است چرا که گروه وکلای ما با داشتن تیم تخصصی در هر مورد می تواند به شما کمک قابل توجهی در نحوه انتخاب وکیل نماید.

 

همراه:  09129401482

دیگر خدمات مجموعه:

وکیل در تهران

وکیل در غرب تهران

وکیل در پونک

وکیل در صادقیه

لیست وکلای تهران

وکیل دادگستری

۷ بازديد
۰ ۰

وکیل دادگستری

بستگی به مشکل و مسئله پیش آمده بایستی به دنبال راهی برای حل مسائل باشیم. وکیل دادگستری یکی از شخصیت هایی است که می تواند به بهترین نحو ممکن مار را یاری رساند. برای داشتن مشاوره با وکیل دادگستری که وکیل پایه یک در تهران می باشد باید اول بدانیم به دنبال چه وکیلی با چه خصوصیاتی هستیم. در ذیل این پاراگراف عناوینی وجود دارد که احتمال اینکه مشکلات شما جزئ یکی از این موارد باشد وجود دارد. برای مشاوره با وکیل دادگستری با شماره های ذیل تماس بگیرید.

 

وکیل دعاوی کیفری جزایی

وکیل توهین

وکیل سرقت

وکیل کلاهبرداری

وکیل چرائم پزشکی

وکیل خیانت در امانت

وکیل انتقال مال به غیر

 09129401482 

 

 

  شماره تعیین وقت و مشاوره با وکیل

وکیل دعاوی حقوقی ملکی در تهران

وکیل وقف

وکیل اجاره

وکیل تصرف عدوانی

وکیل خلع ید و تصفیه

وکیل صورت مجلس تفکیکی

وکیل الزام به تنظیم سند رسمی

وکیل افراز و تفکیک ملک مشاعی

وکیل وصول مطالبات

وکیل چک در تهران

وکیل سفته

وکیل ملکی در تهران

 

09129401482 

 

 

وکیل دعاوی خانوادگی در تهران

وکیل نفقه

وکیل مهریه

وکیل طلاق

وکیل حضانت

وکیل طلاق توافقی در تهران

وکیل طلاق از طرف زوج

وکیل طلاق از طرف زوجه

وکیل طلاق خلع و مبارات

وکیل به اجرا گذاشتن مهریه

 

 

09129401482 -

 

 

وکیل ثبت احوال

وکیل ابطال شناسنامه

وکیل تغییر نام و نام خانوادگی

وکیل حذف نام همسر از شناسنامه

وکیل انحصار وراثت در تهران

وکیل ارث در تهران

وکیل وصیت

وکیل اعتراض به حصر وراثت

مشاوره حقوقی آنلاین در تهران

مشاوره حقوقی تلفنی در تهران

مشاوره حقوقی ملکی در تهران

مشاوره حقوقی کیفری در تهران

مشاوره حقوقی خانواده در تهران

مشاوره حقوقی حضوری

مشاوره حقوقی شرکت ها

مشاوره حقوقی ثبت احوال

مشاوره حقوقی انحصار وراثت در تهران

 

 09129401482

 

وکیل مهریه در کرج

۸ بازديد
۰ ۰

وکیل مهریه در کرج

وکیل مهریه در کرج

 

مهریه مالی است که در زمان عقد ازدواج دائم یا موقت به زوجه تعلق میگیرد و جز حقوق مالی زوجه و دیون مرد شمرده میشود. از زمان انعقاد عقد ازدواج زن مالک مهریه است مطالبه مهریه میتواند عندالمطالبه باشد یعنی هرزمان زوجه درخواست نماید باید به او پرداخت شود و اگر عندالاستطاعه باشد پرداخت مهریه منوط به توانایی مالی مرد میشود .

 

چیزی که به عنوان مهریه تعیین میشود باید مالیت داشته باشد یعنی قابل تبدیل به پول باشد و همینطور چیزی باشد که مرد قانونا قادر به تسلیم آن به زوجه باشد مهریه میتواند انجام کاری باشد . اینکه در قانون اخیر گفته شده مهریه 110 سکه یا معادل آن است به آن معنا نیست که زوجه نتواند بیشتر از آن تعیین نماید بلکه به این معناست که تا 110 سکه باید مرد مهریه را پرداخت کند و اگر نتواند باید عدم توانائی مالی اش را اثبات نماید اما مازاد بر110 سکه اصل بر عدم توانایی مالی مرد است و اینجا زوجه است که باید اثبات کند مرد توانایی مالی دارد. مرد نمیتواند مالی را که متعلق به غیر است به عنوان مهریه همسرش تعیین نماید مهریه به ارث میرسد و جز دیون ممتاز است اگر تاجری ورشکست شود در زمان پرداخت دیونش اولویت با مهریه همسرش است البته امروزه این امر حربه ای شده برای تجار ورشکسته که برای فرار از پرداخت دیونشان با تبانی همسرشان شده است و مبادرت به طرح دعوای صوری میکنند از ماده 1078 تا 1101 قانون مدنی درباره مهریه گفته شده مهریه به نرخ روز قابل مطالبه است .

شماره های تماس با موسسه حقوقی:

 

02632203370 - 09129401482 – 09120570475

وکیل حضانت در کرج

۱۰ بازديد
۰ ۰

وکیل حضانت در کرج

وکیل حضانت در کرج

 

حضانت به معنای این است که ،والدین مسئول سرپرستی فرزند خود می باشند و باید تا رسیدن به سن رشد و استقلال اجتماعی و شخصیتی از آن طفل نگهداری کنند.والدین نمیتوانند طفل را خارج از حد عرف مورد تنبیه قرار دهند و نمیتوانند از تامین هزینه های معیشتی طفل و تغذیه او امتناع نمایند.

 

مرد باید علاوه بر نفقه زن نفقه طفل خودرا هم بپردازد مادر نمیتواند از شیر دادن به طفل امتناع نماید مگر اینکه آن طفل با چیز دیگری بجز شیر مادر هم قابل تغذیه باشد همینطور والدین نمی توانند کودک را در محل خالی از سکنه رها کنند .

 

حضانت مادر نسبت به فرزند تا 7سالگی و حضانت پدر نسبت به فرزند از بعد 7 سالگی می باشد؛ اما در عمل والدین که بخواهند از هم جدا شوند میتوانند در زمینه نگهداری طفل با هم به توافق برسند اگر مادر در مدتی که حضانت با اوست مبتلا به جنون شد یا به دیگری شوهر کند حق حضانت با پدر خواهد بود و در صورت فوت یکی از والدین حضانت طفل با آنکه زنده است خواهد بود. هرچند متوفی پدر طفل باشد هرگاه در اثر عدم مواظبت یا انحطاط اخلاقی پدر یا مادری که طفل تحت حضانت اوست صحت جسمانی و یا تربیت اخلاقی طفل در معرض خطر باشد محکمه میتواند به تقاضای رییس حوزه قضایی تصمیمی برای حضانت طفل بگیرد؛ از جمله مصادیق انحطاط اخلاقی میتوان به اعتیاد به مواد مخدر الکل – ضرب و جرح خارج از عرف – ابتلا به بیماری های روانی اشاره کرد. در صورتی که به علت طلاق یا به هرجهت دیگر ابوین طفل در یک منزل سکونت نداشته باشند هریک از ابوین که طفل تحت حضانت او نمیباشد حق ملاقات طفل خودرا دارد طفل صغیر تحت ولایت قهری پدر و جد پدری خود میباشد.

 

شماره های تماس با موسسه حقوقی:

 

02632203370 - 09129401482 – 09120570475

وکیل کیفری در صادقیه

۹ بازديد
۰ ۰

وکیل کیفری در صادقیه

خیانت در امانت

قتل

ضرب و جرح

جعل اسناد

استفاده از سند مجعول

سرقت

فروش مال غیر

کلاهبرداری

شامل دعاوی کیفری می باشند که وکیل کیفری با داشتن حق قانونی از سمت موکل خود می تواند در تمامی این دعاوی شرکت نماید.که هر دو طرف دعوا بر اساس اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می توانند وکیل کیفری اخذ نمایند.دعاوی کیفری بسیار مهم و حساس می باشند به همین دلیل اخذ وکلای مجرب بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا وکلای کیفری علاوه بر اخذ مدارج علمی در این زمینه  باید دارای تجربه کافی در دادگاه ها و دادسراها و پیشبرد دعاوی  کیفری باشند و همچنین بر تمامی قوانین مجازات اسلامی تجربه کافی را داشته باشند.

  

همراه:   09129401482

دفتر وکالت در تهران

وکیل خانواده

وکیل کیفری

وکیل ملکی

وکیل چک و وصول مطالبات

وکیل ارث

وکیل برای اعسار

۱۲ بازديد
۰ ۰

وکیل برای اعسار

 

آیا راهی وجود دارد که به دلیل بدهی مالی به زندان نرویم؟ در گذشته و قبل از تصویب قانون اعسار هرگاه شخصی در دادگاه محکوم به پرداخت بدهی خویش می شد و آن زمان به هر دلیلی توانایی پرداخت را نداشت به تقاضای محکوم له به زندان می رفت و تا زمان پرداخت بدهی اش در زندان می ماند. اما با تصویب قانون اعسار که برگرفته از اصول فقهی می باشد هرگاه فردی محکوم به پرداخت دینی گردد توانایی پرداختش را نداشته باشد و البته بتواند در دادگاه عدم توانایی مالی را اثبات نماید دیگر به زندان نمیرود و پرداخت بدهی اقساطی خواهد شد. البته اگر از وکیل برای اعسار یا مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک استفاده نمایید می توانید موفق باشید و حتی بعد از مدتی با تغییر وضعیت اقتصادی جامعه می تواند تقاضای تعدیل اقساط را  نماید و میزان آنرا کاهش دهد.

 

همه موارد فوق الذکر در صورتی موفق خواهد بود که وکیل برای اعسار داشته باشید و یا از مشاوره حقوقی وکیل مجرب استفاده نمایید و همچنین نیازمند طرح مجدد دعوا در دادگاه است که رسیدگی به اینگونه دعاوی خارج از نوبت است و در دادگاه بدوی رسیدگی کننده به دعوای اصلی مطرح می شود و پرداخت هزینه دعوای غیر مالی را دارد. یکی از مواردی که زیاد از اعسار استفاده میشود اعسار برای پرداخت مهریه یا اعسار مهریه است. گروه وکلای ما با داشتن کارشناسان مجرب و وکیل پایه یک دادگستری برای ارائه خدمات حقوقی کیفری خانواده جزا و مشاوره حقوقی و وکیل برای اعسار در خدمت شما می باشد. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 

          همراه: 09129401482

اعسار، وکیل مهریه، مهریه اقساطی، وکیل، وکیل پایه یک دادگستری، اعسار مهریه

وکیل ملکی ملارد

۸ بازديد
۰ ۰

وکیل ملکی ملارد

وکیل ملکی ملارد

اختلافات در زمینه ملک و املاک و پرونده های ثبت اسناد و املاک در ملارد با توجه به تعداد مجتمع ها مناز و ساختمانهای تجاری باعث می شود که نیاز به وکیل ملکی ملارد بیشتر مشهود گردد و برای بررسی بیشتر توسط وکیل پایه یک دادگستری در زمینه های ملکی نیاز به مشاوره حضوری توسط وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در زمینه ملک و املاک و ثبتی می باشد.

اختلافاتی نظیر الزام به تنظیم سند رسمی یا الزام به تحویل ملک و مشکلات بین مالک و مستاجر یا خریدار و فروشنده در ملارد باعث می گردد تا شخصی که حتی سواد کافی حقوقی نیز دارد از مشاوره وکیل مجرب ملکی در ملارد یا حتی انتخاب و کیل و تنظیم قرارداد وکالت با وکیل استفاده نمایید و ر جهت احقاق حق خویش توسط وکیل ملکی ملارد تلاش کند.

جهت استفاده از مشاوره تلفنی رایگان و همچنین مشاوره های حضوری با وکیل ملکی ملارد با شماره های ذیل تماس بگیرید.

 09129401482