آرشیو اسفند ماه 1401

مشاوره حقوقي و وكالت در موضوعات مختلف كيفري خانواده اداره كار

  • وکیل کیفری در کرج
  • وکیل خانواده در کرج
  • مشاوره حقوقی در کرج
  • موبایل وکیل در کرج
  • وکیل کیفری در کرج 2

وکیل کیفری در کرج 2

۷ بازديد
۰ ۰

وکیل کیفری در کرج

این یک حقیقت روشن است که افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی نیاز به مشاوره حقوقی دارند. حتی برای یافتن راه حل برای مشکلات حقوقی ، کیفری ، ملک ، املاک و ثبتی ، چک ، سفته و وصول مطالبات شخصی و شرکتی ، اداره کار ، کارگری و کارفرمایی ، امور خانواده ، طلاق مهریه نفقه اجرت المثل حضانت و … نیاز به وکیل دارید. حال اگر مشکلات تخصصی تر شود و کیفری باشد نیاز به وکیل کیفری در کرج بیشتر می شود که بتواند وکالت پرونده را قبول نماید و پیگیر امور کاریتان باشد.

این مسئله واضح و مبرهن است که پرونده های کیفری نیاز به وکیل متخصص کیفری دارند. با داشتن وکیل مجرب و کارآزموده پایه یک دادگستری خانم یا آقا که در مجموعه حقوقی  دفتر وکالت حضور دارند موفقتر خواهید بود. یک وکیل در کرج با داشتن تجربه و تخصص خواهد توانست در جلسه محاکم قضائی مختلف یا حتی یک جلسه داوری حضور یابد موفق و پیروز باشد. برای مشاوره حقوقی تلفنی و تنظیم وقت مشاوره با وکیل متخصص کیفری در کرج با شماره زیر تماس بگیرید.

الزام به تحویل ملک

۷ بازديد
۰ ۰
گاهی پیش آمده که فروشنده پس از دریافت ثمن معامله ( کل آن یا بخشی از آن ) که در قولنامه و یا مبایعه نامه درج شده از تحویل ملک مسکونی اداری تجاری و یا صنعتی سرباز می زند . معمولا فروشنده سعی دارد فرآیند تحویل ملک را به هر بهانه یا دلیلی به تاخیر بیانداز. حال این سوال پیش می آید که آیا خریدار چاره ای دارد؟ و چه کاری باید انجام دهد.

  جواب سوالات بالا کاملا روشن است. بله بر اساس قانون و البته قرارداد فی مابین خریدار و فروشنده زمانی را برای تحویل ملک مشخص نموده اند و احتمالا خسارتی را هم برای تاخیر در موعد اعلامی گذاشته اند. خریدار طبق قانون و همان بند قرارداد که در متن بالا ذکر شد می تواند حکم الزام به تحویل ملک و دریافت خسارت عدم تحویل به موقع را از فروشنده بگیرد. برای اینکه بتواند حکم الزام به تحویل ملک را از دادگاه بگیرید لازم است تا اطلاعات حقوقی خویش را تقویت کرده و یا از وکیل پایه یک دادگستری مجرب و متخصص در زمینه ملک و املاک کمک بگیرید. توصیه می شود قبل از هر اقدامی از مشاوره حقوقی با وکیل دادگستری خانم و یا آقا واقف به امور ملکی بهره مند شوید.  

 

 

 

 

02122666991

 

 

 02122666992

 

 

09121837548  – 09125492356

اداره ثبت شرکتهای تهران

۶ بازديد
۰ ۰

اداره ثبت شرکتهای تهران

در هر شهر و استانی از کشور تعدادی حوزه ثبتی آن به اندازه جمعیت ، تعداد شرکت های ثبت شده و مناطق و گستردگی آنهاست.  و تقریبا می توان گفت تعداد حوزه های ثبتی باعث ایجاد اداره ثبت شرکتهای مجزا به آن می شود. به طور مثال اداره ثبت شرکتهای تهران به طور مستقل فعالیت می نماید و بیشترین مقدار شرکت ثبت شده را به خود اختصاص داده است که تقریبا کل شهر تهران زیر مجموعه آن است.

با توجه به اینکه هر ساله متقاضیان ثبت شرکت رو به افزایش بوده است و وجود شهرک هایی صنعتی و نواحی صنعتی دیگر دلایل به وجود آمدن حوزه های دیگر نظیر شهرستانها و شهرهای تابعه استان تهران است.  برای ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری در استان تهران باید به اداره ثبت این شهر مراجعه نمود. البته در حال حاضر تقریبا نود درصد کار در سامانه ثبت شرکت ها انجام می شود. از تعیین نام تا تنظیم اوراق و آگهی ثبتی روزنامه ها و چاپ آنها نیز الکترونیکی شده است. که حتی در آینده نزدیک قرار است امضای الکترونیکی جای حضور فیزیکی در اداره ثبت را بگیرد و نیازی به حضور جهت تحویل آگهی ثبتی و یا تغییرات نباشد.

اگر نیاز به مشاوره در خصوص ثبت شرکت در تهران و یا شهرهای دیگر هستید می توانید با شماره های دفتر گروه ثبتی و حقوقی همراه تماس بگیرید و امور ثبت شرکت و تغییرات آنرا به کاشناسان ثبتی ما بسپارید.

 

 

ثبت شرکت با مسئولیت محدود

ثبت شرکت سهامی خاص

ثبت علامت تجاری و برند

کد اقتصادی شرکت

کارت بازرگانی

دفاتر پلمب سال جاری و سال آینده

تغییرات شرکت و صورتجلسات

 

ثبت علامت تجاری در تهران برای شرکت یا شخص؟

۵ بازديد
۰ ۰

ثبت علامت تجاری در تهران برای شرکت یا شخص؟

برند یا همان علامت تجاری یک نشان می باشد که می توان بر روی کالا ، محصولات یا خدمات یک شرکت درج می شود. شرکت های تولید که در اداره ثبت شرکتها ثبت شده اند ملزم به ثبت برند خود در اداره ثبت علامت تجاری در تهران هستند. برند یک شرکت نشانه شرکت در میان رقبا آن شرکت است و برای تفاوت و تمیز دادن محصولات متنوع بکار می رود.

یک شرکت تولیدی اگر علامت تجاری و برند ثبت شده نداشته باشد در واقع در میان رقبا و بازار بی نام و نشان است و ناشناخته می ماند. هر شرکتی برای معرفی محصولات و کالاهای متنوع خود در بازار تجارت نیاز به ثبت علامت تجاری در تهران را دارد. اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت برند در تهران نیاز دارد تا با کارشناسان خبره ثبت علامت تجاری مشاوره تلفنی یا حضوری داشته باشید. توصیه میشود برای ثبت علامت تجاری شرکت خویش با شماره دفتر ثبتی همراه تو تماس بگیرید.

 

02122666991

02122666992

09121837548  - 09125492356

 

آیا ثبت علامت تجاری فقط برای شرکت بکار می رود؟

ثبت برند یا علامت تجاری مختص شرکت موسسه یا فقط اشخاص حقوقی نیست. هر شخصی که فعالیت تولیدی و خدماتی در هر زمینه ای دارد می تواند برای آن ثبت علامت تجاری در تهران انجام دهد. کافه رستوران ، فست فود ، تولیدی کیف و کفش ، فروشگاههای مواد غذایی، توزیعی ، لوازم خانگی ، قطعات خودرو ، مبلمان ، فرش و موکت ، خدمات پزشکی ، داروخانه ها ، دندانپزشکی ، داروسازی ، کانون های تبلیغاتی ، خدمات اینترنتی و سایت و هر کسی که فعالیت خدماتی یا تولیدی دارد می تواند ثبت علامت تجاری انجام دهد.

پس برای دریافت مشاوره در خصوص ثبت علامت تجاری در تهران و یا هر شهری از ایران با شماره های ذیل تماس بگیرید.

 

02122666991

02122666992

09121837548  - 09125492356