آرشیو بهمن ماه 1400

مشاوره حقوقي و وكالت در موضوعات مختلف كيفري خانواده اداره كار

  • وکیل کیفری در کرج
  • وکیل خانواده در کرج
  • مشاوره حقوقی در کرج
  • موبایل وکیل در کرج
  • وکیل کیفری در کرج 2

وکیل ملکی در کرج وکیل برای تخلیه ملک

۱۵ بازديد
۰ ۰

وکیل ملکی در کرج وکیل برای تخلیه ملک

وکیل ملکی در کرج وکیل برای تخلیه ملک

سوالی که ذهن مالکان زیادی را به خود درگیر کرده است که در چه صورت می تواند ملک را تخلیه نمایند؟

 

برای تخلیه فوری ملک که مورد اجاره می باشد شرایط ذیل مهم است.

ابتدا باید این را لحاظ کرد که قرار داد اجاره غیر رسمی ( یعنی در دفتر خانه اسناد رسمی تنظیم نشده باشد) حال این قرار داد توسط موجر و مستاجر روی یک برگ کاغذ تنظیم شده باشد یا توسط بنگاه های املاک تنظیم شده باشد، در این صورت چندان فرقی نمی کند، اما حتماً باید در انتهای آن علاوه بر موجر و مستاجر دو نفر شهود قرارداد را امضا کرده باشند.

۱- اگر مدت اجاره به اتمام رسیده باشد و قرارداد منقضی شده باشد.

۲- اگر مستاجر بیش از سه ماه مبلغ اجاره را پرداخت نکرده باشد.

۳- اگر مستاجر از طرف خود ملک را به غیر اجاره داده باشد.

۴- اگر از محل مورد اجاره استفاده نا مشروع شده باشد.

البته دلایل زیادی دیگری وجود دارد که مالک می تواند بر آنها استناد کند و بتواند حکم تخلیه را بگیرد. این عمل به وسیله وکیل ملکی در کرج ساده تر صورت می گیرد. دقت کنید اگر به دنبال وکیل در کرج هستید بایستی با وکیل پایه یک در کرج مشورت نمایید تا بتوانید به حق خود برسید.

 تنظیم وقت مشاوره با ما تماس بگیرید  دفتر کرج 02632203370 - 09129401481 - 09120489692

وکیل دعاوی حقوقی ملکی در کرج ، وکیل وقف ، وکیل اجاره ، وکیل تصرف عدوانی ، وکیل خلع ید و تصفیه ، وکیل الزام به تنظیم سند رسمی در کرج وکیل افراز و تفکیک ملک مشاعی ، وکیل وصول مطالبات در کرج ، وکیل چک در کرج ، وکیل سفته در کرج ، وکیل ملکی در کرج، وکیل املاک در کرج، لیست وکلای کرج، وکیل خوب در کرج، بهترین وکیل کرج وکیل برای تخلیه ملک ، وکیل ملکی در فردیس ، وکیل ملکی در استان البرز ، وکیل در کرج   لیست وکلای کرج

وکیل ضرب و جرح

۱۹ بازديد
۰ ۰

وکیل ضرب و جرح
ضرب در لغت به معنی زدن میباشد و همچنین جرح به معنی زخم زدن و آسیبی که موجب از هم گسیختگی بافت و با خونریزی درونی و یا بیرونی باشد. دقت کنید که ضرب و جرح جزء دعاوی کیفری محسوب می گردد، و لزوم اخذوکیل ضرب و جرح برای دو طرف دعوا بهتر است. میتوان گفت جرم ضرب و جرح عمدی در بدو بررسی، مجازات قصاص را دارد. با داشتن وکیل ضرب و جرح موفق تر خواهید بود چرا که وی بر تمامی شرایط جرم و مجازات ها تسلط دارد. برای داشتن وکیل ضرب و جرح و کلا وکیل کیفری در تهران تماس بگیرید.

طلاق توافقی وکیل طلاق توافقی

۱۶ بازديد
۰ ۰

طلاق توافقی وکیل طلاق توافقی

 

پاسخ سوالات خود را در مورد طلاق از وکلای خبره موسسه مهر بخواهید.

 

دفتر کرج 02632203370 - 09129401481 - 09120489692

دفتر تهران 02144062247   --  09128963121 - - 09129401482

 قانون طلاق توافقی کجاست؟

 ثبت طلاق توافقی در کجا صورت می گیرد؟

 نمونه صورتجلسه طلاق توافقی برای دانلود

  ضوابط طلاق توافقی چه مواردی هستند؟

 گرفتن طلاق توافقی چقدر طول می کشد؟

 مدارک لازم برای طلاق توافقی چه مدارکی است؟

 طلاق توافقی سریع چگونه انجام می گیرد؟

 سوالات طلاق توافقی را از کی بپرسم؟

 آیا طلاق توافقی دوران عقد امکان دارد؟ 

راه های ارتباط با موسسه حقوقی :

شماره موبایل وکیل در کرج

شماره تلفن وکیل

تعیین وقت مشاوره حضوری

ارتباط از طریق تلگرام با وکیل

وب سایت وکیل در کرج

درخواست مشاوره با وکیل

09129401482

طلاق توافقی چگونه است ؟

 طلاق توافقی چیست؟

 , نمونه دادخواست طلاق توافقی چگونه است؟

وکالت در طلاق توافقی چطور است؟

 هزینه طلاق توافقی چقدر است؟

 زمان طلاق توافقی چند روز است؟

 روش طلاق توافقی چه مواردی هستند؟

 تعرفه حق الوکاله طلاق توافقی چگونه محاسبه میشود؟

 برای طلاق توافقی چه باید کرد ؟

 برای طلاق توافقی کجا باید رفت ؟

 حضانت در طلاق توافقی به چه صورت مشخص می شود؟

 آیا طلاق توافقی در یک روز امکان پذیر است؟

 نمونه فرم طلاق توافقی

 , وکیل برای طلاق توافقی در کرج وجود دارد؟

 وکیل طلاق توافقی تهران هست؟

 همه چیز درباره طلاق توافقی را از موسسه مهر بخواهید

 هزینه وکالت طلاق توافقی چقدر است؟

 حق الوکاله طلاق توافقی چند تومن است؟

 حق الوکاله برای طلاق توافقی چطور محاسبه می شود؟

 آیا حقوق زن در طلاق توافقی حفظ می شود؟

 دادگاه طلاق توافقی کجاست؟

 نمونه توافقنامه طلاق توافقی

 فرآیند طلاق توافقی از کجا شروع می شود؟

 فرم طلاق توافقی کدامند؟

 09129401481   ----   09129401482

طلاق توافقی چگونه است , طلاق توافقی دوران عقد , طلاق توافقی چیست؟ , نمونه دادخواست طلاق توافقی , وکیل برای طلاق توافقی , وکالت در طلاق توافقی , وکیل طلاق توافقی تهران , هزینه طلاق توافق , همه چیز درباره طلاق توافقی , هزینه وکالت طلاق توافقی , حق الوکاله طلاق توافقی , حق الوکاله برای طلاق توافقی , حضانت در طلاق توافقی , حقوق زن در طلاق توافقی , زمان طلاق توافقی , روش طلاق توافقی , راه های طلاق توافقی , دادگاه طلاق توافقی , توافقنامه طلاق توافقی , تعرفه حق الوکاله طلاق توافقی , فرآیند طلاق توافقی , فرم طلاق توافقی , قانون طلاق توافقی , ثبت طلاق توافقی , صورتجلسه طلاق توافقی , ضوابط طلاق توافقی , گرفتن طلاق توافقی , مدارک لازم برای طلاق توافقی , انواع طلاق توافقی , برای طلاق توافقی چه باید کرد , برای طلاق توافقی کجا باید رفت , طلاق توافقی در یک روز , نحوه ی طلاق توافقی , طلاق توافقی سریع , سوالات طلاق توافقی , طریقه طلاق توافقیوکیل ، جستجوی وکیل ، موسسه حقوقی ، وکلا ، کانون وکلای البرز ، استخدام وکیل ، سایت وکیل ، وکیل پایه یک ، وکیل خانواده ،  وکیل طلاق ، وکیل حقوقی ، سایت وکلا ، وکیل زن ، وکیل طلاق توافقی ، وکیل رایگان ، وکیل ملکی ، وکیل دادگستری تهران ، وکیل  کرج ، وکیل برای طلاق ، وکیل پایه 1 ، وکیل کیفری ، وکیل خانم ، وکیل چک ، موسسه وکالت ، بهترین وکیل ، وکیل ملک ، وکیل پایه دو ، دفتر وکیل ، تلفن وکیل ، وکیل ارزان ،

وکیل دیه

۱۶ بازديد
۰ ۰

وکیل دیه

از لحاظ لغوی دیه به مالی گفته می شود که به عوض جنایت و خسارت بر عضو یا نفس از طرف مقصر یا شخص ماذون پرداخت می گردد که بر نوع تقسیم می شود که شامل دیه مقدر و دیه غیر مقدر است. توضیح دیه مقدر این است که میزان و کمیت و کیفیت آن بطور دقیق در فقه و قانون آمده است ولی معنی دیگر دیه غیر مقدر ، ارش است و میزان آن مشخص نشده است و به نظر کارشناس مرتبط می شود. هرگاه شخصی فوت کند که در نتیجه یک ضرب و جرح عمدی این عمل انجام شده باشد و به ردلیل شخص مقصر قصاص نشود خانواده متوفی می توانند از جانی طلب دیه کنند. داشتن وکیل دیه در تصادفات و قتل عمد و غیر عمد میتواند کمک زیادی به شما کند.

 

اگر عامل فوت مجهول الهویه یا مجهول المکان باشد دیه توسط بیت المال پرداخت می گردد. البته دقت داشته باشید که قبلا دیه زن و مرد تا یک سوم برابر است و بیشتر از یک سوم دیه زن نصف دیه مرد میشود. حالا با تغییر قوانین قرار است دیه زن و مرد یکسان گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دیه و مشاوره حقوقی در خصوص دیه و دریافت دیه و همینطور وکیل دیه با موسسه حقوقی ما تماس بگیرید.

دفتر تهران : تهران ، صادقیه ، 

 

تلفن: 02144062247   همراه: 09128963121  -  09129401482


دفتر کرج: پل آزادگان، خیابان بخشداری، ساختمان مهدی، طبقه 6، واحد 39

تلفن: 02632203370          همراه: 09129401482

وکیل متخصص تصادفات

۱۸ بازديد
۰ ۰

وکیل متخصص تصادفات

 

طبق آمار و گزارشاتی که هرروزه از رسانه ها و اخبار می شنویم یکی از مهمترین عوامل اصلی فوت و صدمات بدنی غیر عمدی در کشور را تصادفات رانندگی تشکیل می دهند. مرگ و صدمات ناشی از یک تصادف رانندگی ، غیر عمدی تصور می شود و مثلا اگر تصادف منجر به فوت شخص شود علاوه بر دیه متوفی که شرکت بیمه آنرا پرداخت مینماید از جهت جنبه عمومی فرد مقصر نیز محکوم به حداقل 6 ماه حبس خواهد شد. در هر شکل در این مواقع داشتن وکیل متخصص تصادفات یا حداقل مشاوره حقوقی با وکیل مجرب می تواند کمک حاتان باشد.

حال اگر تصادفات فقط منجر به نقص عضو یا جرح جزئی و یا بطور کلی فقط صدمات بدنی غیر فوت یا صدمات مالی شود تنها دیه و جریمه نقدی از طرف که راننده باشد اخذ می گردد. گروه وکلای هما با داشتن وکلای پایه یک و معتبر در سراسر استان تهران و البرز جهت انجام مشاوره حقوقی تصادفات و دیه و یا قبول دعاوی مربوط به دیه تصادفات یا موارد مربوطه در خدمت هموطنان عزیز میباشد.

دفتر تهران : تهران ، صادقیه ، 

 

تلفن: 02144062247   همراه: 09128963121  -  09129401482


دفتر کرج: پل آزادگان، خیابان بخشداری، ساختمان مهدی، طبقه 6، واحد 39

تلفن: 02632203370          همراه: 09129401482

تصادفات، وکیل تصادفات، تصادف، وکیل تصادف, وکیل دیه, وکیل دیه تصادفات، دیه سال

دفتر وکالت در تهران

وکیل خانواده

وکیل کیفری

وکیل ملکی

وکیل چک و وصول مطالبات

وکیل ارث

وکیل در کرج

۱۴ بازديد
۰ ۰

وکیل در کرج

وکیل در کرج

دفتر وکالت در کرج

هر شخصی که مشکل حقوقی برایش پیش می آید در ابتدای کار سر در گم می شود و در همچنین مواقعی هر شخصی که اطراف شماست حرفی می زند و در حقیقت می توان گفت گمراهتان می کنند. در ابتدا امکان دارد که در جستجوی دفتر وکالت در کرج باشید که می توان  گفت با یافتن یک وکیل در کرج شاید خودتان به مرحله ای برسید که انتخاب کنید یا وی را کنار بگذارید. مشاوره حقوقی می تواند در کلیه امور حقوقی شما را کمک نماید. در سراسر استان البرز دفاتر وکالت زیادی وجود دارد که در هر دفتری تعدادی وکیل با تخصص های متفاوت وجود دارد که بسته به نوع درخواست شما می تواند مشاوره های خاصی به شما ارائه دهند. به شما موکلین گررامی توصیه می گردد تا حد امکان ابتدا مشاوره حضوری داشته باشید پس از آن وکیل خود را انتخاب نموده و قرارداد وکالت را در دفتر وکالت در کرج منعقد نمایید.

آدرس دفتر کرج: کرج، پل آزادگان، خیابان بخشداری، بن بست بنفشه، ساختمان مهدی، طبقه 6، واحد39

تلفن:        70 33 20 32- 026

موبایل:     09129401482    -    09129401481 -    09120489692

بهترین وکیل در کرج

خواسته یا ناخواسته، عمدی یا سهوی، خیلی از افراد که در ابتدای کار حقوقی که به مشکلی برخورد می کنند به دنبال بهترین راه حل مشکل هستند. حال در زمینه دعاوی حقوقی کیفری و جزایی یا ... همه موکلین به دنبال بهترین وکیل در کرج هستند که شاید منطقی هم باشد  چون شما اگر در استان البرز یا شهر کرج ساکن هستید باید به دنبال وکیل در کرج باشید تا اینکه به دنبال شخصی باشید که در تهران یا شهر دیگر است. البته باید به این قضیه آگاهی داشته باشید که داشتن اطلاعات کافی درباره مشکل خود و نحوه تفهیم و ارائه توضیحات به وکیل در روند اجرایی پرونده تسریع دارد و حتی می شود گفت که حیاتی می باشد و اگر توضیحات و دفاعیات شما غلط باشد بهترین وکیل در کرج که  سهل است، برترین وکلای البرز نیز نمی توانند مسئله شما را حل نمایند. بهتر است بدانید در دفتر حقوقی مهر همه این ابعاد قضیه را پیگیری و تشریح می گردد که شما در استخدام وکیل خود درست عمل نمایید.

وکیل پایه یک در کرج

پیشنهاد می شود قبل از جستجوی وکیل در کرج نخست وجه تمایز وکیل پایه یک در کرج و وکیل پایه دو را بدانید. وکیل پایه یک در کرج می  تواند در کلیه محاکم کیفری، حقوقی، جزایی، خانواده، دادگاه انقلاب، ملکی، دیوان عالی کشور و ... بدون هیچ محدودیتی حضور یابد. و حال آنکه وکیل اگر پایه دو باشد فقط حق حضوردر محاکم کیفری را دارد و همچنین در محاکمی که حقوقی باشد باید ارزش پرونده کمتر از پنجاه میلیون تومان باشد و در خواسته های غیر مالی در دعاوی اختلافات در اصل طلاق، اصل نکاح، و نظیر آن می‌تواند حضور داشته باشد. با توجه به توضیحات فوق الذکر شما به عنوان موکل به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که وکیل پایه یک در کرج را انتخاب نمایید. هر چند احتمال دارد هزینه حق الوکاله یک وکیل پایه 11 بیش از آن چیزی باشد که دیگر وکلا مطالبه می کنند اما توصیه می کنیم برای این گونه هزینه ها کار حقوقی خود را با مشکل مواجه نکنید. برای دست یافتن به موفقیت با بهترین وکیل کرج که لیست آنها در مجموعه موسسه حقوقی مهرآوید موجود می باشد با موسسه تماس حاصل فرمایید. با دقت انتخاب کنید و نتیجه را درست دریافت نمایید.

راه های ارتباط با موسسه حقوقی:

لیست وکلای مهر

شماره موبایل وکیل در کرج

شماره تلفن وکیل

تعیین وقت مشاوره حضوری

ارتباط از طریق تلگرام با وکیل

وب سایت وکیل در کرج

درخواست مشاوره با وکیل

ارتباط آنلاین با وکلا

 

آدرس دفتر کرج: کرج، پل آزادگان، خیابان بخشداری، بن بست بنفشه، ساختمان مهدی، طبقه 6، واحد39

تلفن:        70 33 20 32- 026

موبایل:     09129401482    -    09129401481 -    09120489692

وکیل ، جستجوی وکیل ، موسسه حقوقی ، وکلا ، کانون وکلای البرز ، استخدام وکیل ، سایت وکیل ، وکیل پایه یک ، وکیل خانواده ، دفتر وکالت در کرج، وکیل طلاق ، وکیل حقوقی ، سایت وکلا ، وکیل زن ، وکیل طلاق توافقی ، وکیل رایگان ، وکیل ملکی ، وکیل دادگستری تهران ، وکیل  کرج ، وکیل برای طلاق ، وکیل پایه 1 ، وکیل کیفری ، وکیل خانم ، وکیل چک ، موسسه وکالت ، بهترین وکیل ، وکیل ملک ، وکیل پایه دو ، دفتر وکیل ، تلفن وکیل ، وکیل ارزان ،

مشاوره با وکیل حقوقی

۱۷ بازديد
۰ ۰

مشاوره با وکیل حقوقی

در مسائل و پیش آمد های حقوقی و یا هر موردی که به قول معرف و عامیانه به دادگاه دادسرا شورای حل اختلاف شکایت مرتبط باشد می باید با مشاوره با وکیل حقوقی یا کیفری پیش رفت و اگر قرار است کاری یا عملی انجام شود با مشورت ایشان باشد. سعی کارشناسان و وکلای حاضر در مجموعه موسسه حقوقی ما بر آن است تا بتوانیم با داشتن یک مشاوره با وکیل حقوقی برای سوالات خویش پاسخی بیابید و همچنین مفاهیم و مسائل تا حدودی برای شما موکل گرامی حل شود. حال اگر نیازی به وکیل پایه یک دادگستری هم داشتید می توانید از بین وکلای پایه دادگستری حاضر در دفتر وکالت انتخاب کرده و کارهای حقوقی خویش را به پیش ببرید.

مشاوره با وکیل حقوقی آنلاین

مشاوره با وکیل حقوقی تلفنی

مشاوره با وکیل خانواده و تخصصی طلاق

مشاوره با وکیل حقوقی به صورت حضوری

مشاوره حقوقی به شرکت ها و موسسات غیرتجاری

مشاوره با وکیل حقوقی ملکی و املاک

مشاوره با وکیل پرونده های کیفری

مشاوره با وکیل در خصوص ثبت احوال

مشاوره با وکیل در زمینه انحصار وراثت

مشاوره در بخش مالی چک سفته و وصول مطالبات

برای استفاده از خدمات مشاوره با وکیل تماس بگیرید.

 

دفتر تهران 02144062247 - 09129401482

دفتر کرج 02632203370 - 09129401481 

دفتر وکیل تهران

۱۶ بازديد
۰ ۰

دفتر وکیل تهران

برای افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی که در تهران ساکن هستند یا محل کار ایشان در تهران مخصوصا در محدوده غرب شمال غرب و جنوب غرب تهران میباشد یافتن دفتر وکیل تهران شاید خیلی دشوار نباشد اما اگر نیاز به مشاوره های حقوقی کیفری خانواده با وکیل مجرب زن و مرد در محدوده صادقیه باشد موسسه حقوقی ما در غرب تهران می تواند یکی از گزینه هایی باشد که می توانید به آن فکر کنید. حضور در دفتر وکیل تهران برای یافتن یک مشاوره دقیق تلفنی و حضوری مخصوصا با وکیل پایه یک دادگستری خواهد توانست شما را متقاعد کند تا با یک وکیل قرارداد وکالت امضا کنید یا خیر. اگر بخواهیم بصورت اصولی فکر کنیم متوجه میشویم دلیلی برای عدم حضور در دفتر وکیل تهران و البته موسسه حقوقی ما در تهران نیست اگر وکیل بتواند با شما همراه شود و کلیه کارهایی را که به پرونده حقوقی کیفری و ... باشد را انجام دهد. برای حضور در دفتر وکیل تهران می باید تنظیم وقت مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری انجام دهید و برای این کار باید با شماره های ذیل تماس بگیرید.

 

دفتر تهران 02144062247 - 09129401482

 

دفتر البرز 02632203370 - 09129401481 - 09120489692

شماره موبایل وکیل

۱۹ بازديد
۰ ۰

شماره موبایل وکیل

 

یکی از خدماتی که سایت وکیل مهر در کرج برای همشهریان گرامی به صورت کاملا رایگان انجام می دهد ارائه شماره موبایل وکیل کرج می باشد که خود به نوبه خود کاری نو و یکتا در عرصه وکالت و موسسه حقوقی می باشد. حال این ایده از کجا آمده است؟ بعد از گذشت چندین سال در امر خدمات حقوقی به موکلان گرامی و ارائه خدمات اداری به شرکتها و موسسات این قضیه را با وکلای پایه یک دادگستری مطرح نمودیم و فکری تازه به ذهنمان رسید که ارتباط بین وکیل خوب و موکل را هرچه کوتاه تر کنیم بهتر می باشد. یعنی اینکه شماره موبایل وکیل پایه یک دادگستری در اختیار مشتری که همان موکل است قرار داده می شود و بدون واسطه این ارتباط انجام می شود. مزیت این مسئله تا چه حد می تواند به کار آید را در پیشرفت سریع پرونده های حقوقی کاملا واضح می توان دید. به شما متقاضی مشاوره حقوقی توصیه می شود که با ما تماس بگیرید و مشکلات خود را بدون کوچکترین دغدغه و استرسی با وکیل مورد نظر خود حالا چه خانم یا آقا فرقی ندارد، مطرح نمایید. شماره موبایل وکیل در کرج را از لیست وکلای کرج دریافت نمایید.

لیست وکلای کرج ، سایت وکیل مهر در کرج ، شماره موبایل وکیل ، وکیل خوب ، موسسه حقوقی

وکیل زن وکیل خانم

۱۹ بازديد
۰ ۰

وکیل زن وکیل خانم

وکیل زن وکیل خانم

کلمه طلاق ریشه در زبان عربی دارد که به معنای گره گشودن و رها کردن میباشد. طلاق پایانی قانونی بر ازدواج و جدا شدن زوج و زوجه از همدیگر است و در پی این اتفاق حق و حقوق و تکالیفی قانونی و متقابل بین همسران وجود داشته از بین میرود. امر طلاق بیشتر اوقات زمانی اتفاق می‌افتد که صمیمیت رابطه زناشویی کمرنگ و یا از بین ‌رود و میان زن و مرد ناسازگاری و تنش به وجود آید.
طلاق و فسخ ازدواج کاملا متفاوت هستند. فسخ ازدواج این است که ازدواجی که صورت پذیرفته ابتدا باطل و بدون ‌اعتبار میباشد. اجرای طلاق در کشورهای مختلف شاید بتوان گفت کاملا متفاوت می باشد. ولی در خیلی کشورها یک دادگاه یا مرجع رسمی حقوقی آنرا تایید و ثبت نماید. طلاق در دین مبین اسلام در اختیار زوج است اما زوجه هم میتواند تحت شرایطی خاص شاید بتواند حق طلاق را به دست بیاورد.
بنا بر دلایلی زوج یا زوجه می توانند درخواست طلاق یا طلاق توافقی داشته باشند. برای افرادی که ساکت استان البرز هستند و نیاز به وکیل در کرج برای وکیل طلاق توافقی در کرج دارند و یا می خواهند وکیل طلاق در کرج را داشته باشند ابتدا مطالب زیر را با دقت مطالعه نمایند.

- چنانچه زوج به مدت شش ماه به زن نفقه یا خرجی ندهد زن می تواند تقاضای طلاق نماید.
- اگر مرد با زن بد رفتاری کند یا روابط آنها با مشکلاتی مواجه شود که ادامه زندگی میسر نباشد.
- بیماری صعب علاج یا غیر قابل درمان مرد که باعث لطمه زدن به زن می تواند دلیل طلاق و داشتن وکیل خانواده در کرج باشد.
- مجنون بودن یا دیوانگی مرد می تواند دلیلی دیگر باشد.
- شرط پنجم قید شده در سند ازدواج اشتغال مرد به کار غیر قانونی که آبرو و اعتبار زن را به خطر بیاندازد.
- محکومت مرد به مدت پنج سال حبس و یا بیشتر یا مبلغی که در اثر ناتوانی پرداخت منجر به 60 ماه بازداشت مرد شود.
- اعتیاد مرد به مواد مخدر سنتی و صنعتی که ادامه زندگی را برای زن دشوار سازد.
- محکومیت قطعی مرد در اثر ارتکاب به جرم و اجرای هر نوع مجازات حد و تعزیر
- عدم بچه دار شدن مرد پس از گذشت 5 سال به جهت عقیم بودن مرد.
- مفقود الاثر بودن مرد به مدت 6 ماه پس از مراجعه زوجه به دادگاه حکم طلاق صادر میشود.
- ازدواج مجدد همسر بودن اجازه زن باعث می شود که حق طلاق را به خانم دهد.
برای داشتن وکیل مجرب زن در کرج که بتواند پرونده دعاوی خانواده را انجام دهد باید به یک دفتر وکالت در کرج مراجعه نمود. در موسسه حقوقی شخصا می توانید از لیست وکلای کرج بهترین وکیل را انتخاب نمایید.

برای خیلی از موکلین پیش آمده از که به دنبال وکیل مجرب زن هستند و معمولا از بین لیست وکلا خیلی تمایل به انتخاب وکیل زن هستند.  این افراد برای خود دلایلی مشخص دارند که بعضی از موارد را در این بخش می خوانید. برخی از موکل ها که خودشان خانم هستند نیاز به یک هم صحبت بیش از یک وکیل را احساس می کنند شخصی که بدون هیچ قصد و قرض منفی صحبت های آنها را گوش دهد و پاسخی منفی دریافت نکند. شاید یک وکیل مجرب زن بتوانید این مسئله را حل و فصل نماید که کاری دشوار هم نیست. در بعضی موارد که طرف یک دعوی یک خانم باشد موکلها ترجیح می دهند که وکیل مجرب زن را انتخاب نمایند که بتوانند به قول معرف با طرفشان کنار بیاید. البته یکی دیگر از ادله هم می تواند این باشد که یک وکیل مجرب زن خیلی بیشتر بر امور دقت می کند و حتی ریزه کاری های یک پرونده را مد نظر دارد و  معمولا خانم ها بیشتر به جزئیات توجه دارد و شاید بهتر بتوانند پرونده هایی با مشغله زیاد را پیگیری نمایند. برای انتخاب  وکیل مجرب خانم با ما تماس بگیرید و از لیست وکلای موسسه حقوقی  استفاده نمایید.

دفتر کرج 02632203370 - 09129401481 - 09120489692

دفتر تهران 02144062247 - 09129401482

اگر در استان البرز هستید و در یکی از شهر های آن ساکن هستید باید این مطلب را بدانید که خواسته یا ناخواسته بعضی از موکلان، چه مذکر باشند چه مونث، مجبور به انتخاب وکیل مجرب زن در کرج می شوند. نه به این معنی که وکیل مجرب مرد در کرج توانایی کمتری دارد. خیر به  این شکل نیست. به دلایلی خاص بیشتر موکلین خانم این موضوع را تکرار می کنند و ما به عنوان موسسه حقوقی به آن پایبندیم که می گویند به اصطلاح با وکیل زن یا خانم راحت تر هستند و بهتر می توانند حرف دل خود را بازگو کنند. باید به خاطر داشته باشید که وکیل مجرب زن در کرج خیلی زیاد نیستند چرا که معمولا آن دسته از وکلا خوب هم آنقدر سرشان شلوغ است وقت پرونده های جدید را ندارند و فقط به موکلین  قدیمی خود رسیدگی می کنند. البته موسسه حقوقی مهرآوید با داشتن لیست وکلای خوب کرج می تواند کمک بسزایی به شما بکند. قبل از استخدام وکیل در کرج باید به چند نکته توجه داشته باشید تا در آینده در پرونده خود با مشکل مواجه نشوید و بتوانید به راحتی در محاکم قضایی با وکیل خود با قدرت تمام حاضر شوید و پیروز میدان شما باشید. وکیل مجرب زن در کرج بایستی وکیل پایه یک باشد که بتواند بیشتر پرونده  ها را پوشش دهد. تا شما در آینده نیازی به تغییر وکیل در کرج نباشید و سعیتان این باشد که بهترین وکیل کرج را در کنار خود داشته باشید.

دفتر کرج 02632203370 - 09129401481 - 09120489692

دفتر تهران 02144062247 - 09129401482