آرشیو آذر ماه 1401

مشاوره حقوقي و وكالت در موضوعات مختلف كيفري خانواده اداره كار

  • وکیل کیفری در کرج
  • وکیل خانواده در کرج
  • مشاوره حقوقی در کرج
  • موبایل وکیل در کرج
  • وکیل کیفری در کرج 2

وکیل در صادقیه

۶ بازديد
۰ ۰

وکیل در صادقیه

فلکه صادقیه به عنوان یکی از شلوغ ترین مناطق غرب تهران به شمار می رود که به صورت یک شاهراه برای رفت و آمد اقشار مختلف جامعه است که به طور معمول بیشتر افرادی که در غرب تهران زندگی می کنند برای دسترسی به دیگر جاهای تهران مثل جنوب شمال شرق و مرکز می باید از این محدوده استفاده نمایند. دسترسی به وکیل در صادقیه تهران یک مزیت محسوب می شود مخصوصا برای افرادی اشخاص حقیقی و حقوقی که در غرب تهران هستند. وجود دفتر وکالت در صادقیه و حضور وکیل پایه یک دادگستری در غرب تهران و یا یک موسسه حقوقی میتواند در وقت انرژی و هزینه های شما صرفه جویی کند.

حالا که با مزایای داشتن وکیل در صادقیه تهران آشنا شدید در مورد فعالیت های مجموعه که به صورت کاملا تخصصی و توسط وکلای پایه یک دادگستری صورت می پذیرد بیشتر آشنا شوید. امید است با داشتن اطلاعات هرچه بیشتر بتوانید به صورت کلی بر مشکلات پیروز شوید. برای هر مشکلی یک راه حل وجود دارد فقط باید آنرا بیابید. شما دوست عزیز با داشتن یک مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری و یا مشاوران کارآزموده که بیشتر آنها تحصیلات عالی در حد کارشناسی ارشد و دکترا رشته های حقوق را دارند خواهید توانست بهترین راه حل های ممکن را پیدا کنید و در صورت استخدام وکیل بهتر و زودتر به نتیجه های مطلوب خویش برسید.

برای داشتن وقت مشاوره با وکلای ما و وکیل در غرب تهران با شماره های ذیل تماس بگیرید.

    همراه:  09129401482

 

دیگر خدمات مجموعه:

وکیل در تهران

وکیل در غرب تهران

وکیل در پونک

وکیل در صادقیه

لیست وکلای تهران

وکیل زن

۳ بازديد
۰ ۰

دلایل داشتن وکیل زن

با توجه به تجربیات ما و همکاران حقوقی و وکلای مجموعه حقوقی همراه ، معمولا جنسیت وکیل تاثیر آنچنانی در پیشبرد پرونده حقوقی ، خانواده ، کیفری ، ملک و املاک ثبتی ، کار و کارفرمایی و کارگری ، وصول مطالبات ، چک و سفته ، مهریه ، نفقه ، اجرت المثل و طلاق توافقی و … ندارد اما در خیلی موارد پیش آمده است که موکل (چه آقا باشد و یا خانم) مایل هستند وکیل زن یا خانم را برای پرونده خویش به عنوان وکیل انتخاب نمایند. قطعا این افراد برای انتخاب خویش دلایلی دارند و همه آن دلایل قابل احترام و در خیلی موراد اصول و قابل استناد هستند.

تفاوت وکیل زن با وکیل مرد

شاید یکی از مهم ترین استدلال هایی که موکلین برای انتخاب وکیل زن دادگستری دارند این باشد که پیگیری خانم ها معمولا بیشتر از آقایان است و همیشه سعی می کنند نهایت تلاش خویش را برای موفق شدن در یک پرونده انجام دهند تا به جامعه ثابت کنند که وکالت یک شغل مردانه نیست و نخواهد بود و در خیلی موارد هم ثابت شده که درست متصور بوده اند و وکالت یک پرونده و موفق شدن در آن وابستگی به جنسیت مرد ندارد و یک خانم هم می تواند وکیل خوبی باشد. البته برای موکل بایستی نحوه کار و پیگیری وکیل پایه یک دادگستری مهم باشد تا اینکه خانم است یا آقا. پس نتیجه را می توان اینگونه عنوان کرد که وکیل زن دادگستری و یا وکیل خانم هیچ فرقی با وکیل آقا ندارد و هیچگونه محدودیتی در انتخاب و انجام پرونده ها ندارد.

اگر شما مراجعه کننده به سایت حقوقی و وکالت همراه حقوقی هم نظری مثل افراد فوق الذکر دارید و مایل به انتخاب وکیل زن هستید می توانید با شماره های دفتر وکالت تماس بگیرید تا با وکیل خانم مشاوره حقوقی به صورت تلفنی آنلاین و یا حضوری داشته باشید تا در صورت لزوم وکالت را به وی بسپارید.