آرشیو بهمن ماه 1401

مشاوره حقوقي و وكالت در موضوعات مختلف كيفري خانواده اداره كار

  • وکیل کیفری در کرج
  • وکیل خانواده در کرج
  • مشاوره حقوقی در کرج
  • موبایل وکیل در کرج
  • وکیل کیفری در کرج 2

ثبت برند در تهران

۴ بازديد
۰ ۰

ثبت برند در تهران

برند به انگلیسی به عنوان  قانونی نشان تجاری یک طرح , نماد, عبارت, و نام و ....است که ارائه دهنده خدمات با فروش محصول خاصی است که بوسیله آن از سایر محصولات مشابه متمایز می شود. نشان تجاری یا برند همان چیزی است که مخاطب , صفات , و ویژگی های آن را با دیدن , حس کردن , و غیره به صورت دیداری و شنیداری در ذهن و قلب خود تداعی می کند.

هدف از ثبت برند در تهران

برند یا علامت اختصاری از طریق حصول اطمینان از حقوق انحصاری برای شناختن  کالا و خدمات ویا اجازه دادن به دیگران مبنی بر استفاده از آن در صورت پرداخت مبلغ , صاحب اثر را محافظت می کند.

ثبت برند در غرب تهران شرکت را قادر می سازد که محصولاتشان را را از یکدیگر متمایز سازند.

ثبت برند می تواند برای دریافت وام نیز حائز اهمیت باشد.

ثبت برند می تواند برای سهامداران و نیز ایجاد ارزش افزوده سهام کند و باعث افزایش درآمد شرکت شود.

جز ضروری موافقت نامه ها اعطای نمایندگی هستند .

ثبت برند می تواند برای شرکت ها وجهه و شهرت ایجاد کند و ابزار مناسبی جهت بازاریابی می باشد.

یک برند ممکن است دارائی ارزشمند کسب و کار باشد.

 یک برند شرکت ها را تشویق می کند در حفظ یا بهبود کیفیت محصولات سرمایه گذاری کنند.

با ثبت برند گسترش تجارت جهانی امکان پذیر می گردد.

انواع ثبت برند در تهران

شخص حقیقی:

کپی شناسنامه
کارت ملی
کپی کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)
کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
 

شخص حقوقی:

  • کپی کارت ملی
  • کپی شناسنامه
  • کپی آخرین تغییرات شرکت
  • کپی روزنامه تاسیس
  • کارت بازرگانی
  • کپی مجوز فعالیت (مانند پروانه ی بهره برداری، پروانه ی ساخت، جواز کارت بازرگانی یا کسب، جواز تاسیس)

ثبت برند در تهران توسط ثبت هما انجام می پذیرد . ثبت برند برای افرادی که صاحب کسب و کار هستند امری ضروری به حساب می آید.  برای ثبت برند در تهران با ما تماس بگیرید.

02188664833  -- 02632203370

 

09120475895  -- 09129401482

وکیل تغییر نام

۵ بازديد
۰ ۰

یکی از مهمترین چیزهایی که در زندگی در  دست ما نیست و در زمان تولد برای ما تعیین می شود انتخاب نام است ، اگر شما نامی  زیبا داشته باشید قطعا موجب افزایش اعتماد به نفس شما خواهد شد و شما احساس خوبی نسبت به اسم خود در تمام طول عمر خواهید داشت. بسیاری از افراد به دلیل عدم علاقه به نام خود اقدام به تغییر نام  می نمایند یا بصورت شناسنامه ای یا به بدین صورت که نامی جدید برای خود بر می گزینند و افراد خانواده و دوستان وی را با نامی جدید صدا می زنند اما نام شناسنامه ای خود را تغییر نمی دهند. ما در این گفتار سعی خواهیم نمود تا شما همراهان محترم سایت وکیل طاهری را با مراحل تغییر نام آشنا نموده و اطلاعات کافی را در خصوص این امر در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

شیوه های تغییر نام ، وکیل تغییر اسم

بعد از نام گذاری طفل توسط پدر و مادر ممکن است فرد در آینده به دلیل عدم علاقه به نام خود تصمیم به تغییر نام خود بگیرد ، جهت تغییر نام فرد می تواند تحت شرایطی  بدون طرح دعوی در مراجع قضایی طی یک درخواست از اداره ثبت احوال اقدام به تغییر نام خود.

چه اسامی از طریق اداره ثبت قابل تغییر است

مطابق با ماده 20 قانون ثبت احوال اسامی که موجب هتک حیثیت شود یا زننده و مستهجن باشد یا تناسب با جنسیت شخص نداشته باشد از طریق اداره ثبت احوال قابل تغییر است اسامی مذهبی و متعارف از طریق اداره ثبت احوال قابل تغییر نمی باشند بنابراین وقت خود را با مراجعه به ادارات ثبت تلف ننمایید و قبل از هر اقدام با وکیل تغییر نام مشورت نمایید.

تغییر نام از طریق مراجع قضایی

شما جهت تغییر نام از طریق مراجع قضایی ابتدا باید به دفاتر خدمات قضایی مراجعه نموده و اقدام به ثبت نام ثنا نموده سپس اقدام به طرح دعوی تغییر نام نمایید طرف دعوای شما جهت تغییر نام اداره ثبت احوال خواهد بود ، مطابق با ماده 4 قانون ثبت احوال دادگاه محل اقامت خواهان این دعوا صالح به رسیدگی خواهد بود بعد از طرح دعوا دادگاه اقدام به تعیین وقت جهت رسیدگی به خواسته شما می نماید در صورت وجود دلایل کافی اقدام به صدور حکم جهت تغییر نام خواهد نمود توصیه ما به شما این است پرونده خود را جهت تغییر نام به یک وکیل متخصص تغییر نام سپرده زیرا قبل از تقدیم این دادخواست باید نکاتی زیادی توسط خواهان دعوا مانند ارائه شهادت نامه به دادگاه رعایت گردد و صدها نکته دیگر که باید توسط خواهان این دعوا رعایت گردد پس توصیه ما به شما این است که پرونده خود را جهت تغییر نام به یک وکیل متخصص تغییر نام بسپارید.

ثبت برند و لوگو

۳ بازديد
۰ ۰

ثبت برند و لوگو

یکی از خدماتی که دفتر ثبت شرکت در تهران می تواند برای متقاضیان ارائه دهد ثبت برند و لوگو در تهران است. در هر کجای ایران باشید و بخواهید ثبت علامت تجاری و یا لوگو و نشان تجاری خویش را انجام دهید باید در تهران این کار را انجام دهید. در هر صورت ثبت برند و لوگو را می توان همزمان با هم اقدام نمود و در یک درخواست هردو را در اداره مالکیت صنعتی و معنوی به ثبت رساند.

در اظهارنامه ثبت علامت تجاری در اداره ثبت علائم تجاری هم می توانید لوگو یا نشان و شکل تجاری که لازم دارید را بارگذاری کنید و تقاضای ثبتش را انجام دهید. دقت کنید که مشخصات برند ثبتی را هم وارد نمایید تا با هم یعنی برند و لوگو ثبت شوند. در صورتیکه لوگو ایراد داشته باشد یا توضیحاتش کامل نباشد و یا مشابهتی با یک لوگوی ثبت شده داشته باشد ف کارشناس مالکیت صنعتی به اطلاع شما خواهد رساند.

اگر خودتان پیگیر کار ثبت برند و لوگو هستید باز هم می توانید از کارشناسان ثبت همراه مشاوره ثبت برند رایگان بگیرید. و حتی در هر مرحله از ثبت برند و علامت تجاری هستید می توانید به ما بسپارید تا تخصصی تر برایتان به ثبت برسانیم. با شماره های ذیل تماس بگیرید.

 

وکیل خانواده در تهران 1

۴ بازديد
۰ ۰
 

یکی از پر تکرار ترین مشکلات حقوقی در دادگاه ها ، دادسراها و شورای حل اختلاف در شهر تهران و حتی کشور امور حقوقی خانواده می باشد. اختلاف نظر و سلیقه معمولا بین اعضای خانواده باعث اختلافات شدید خواهد شد. وکیل خانواده در تهران به عنوان کلیدی ترین مهره های موجود در حل و فصل اینگونه مشکلات حقوقی حضور داشته باشد. مباحث و موضوعاتی که وکلای خانواده پیگیری خواهند کرد می تواند شامل مواردی همچون اینها باشد.

مهریه ، نفقه ، اجرت المثل ، طلاق ، طلاق توافقی ، ولایت ، اذن  ازدواج ، حکم رشد ، سرپرستی و حضانت ، سازش و یا عدم سازش ، اثبات یا انکار زوجیت ، ازدواج مجدد ، نشوز ، تمکین یا عدم تمکین می باشد. در اینجا سعی میکنیم سوالات حقوقی پر تکراری را پاسخی داده باشیم و بتوانیم به موکل گرامی کمکی کرده باشیم.

طلاق از طرف زوج یا زوجه

اگر اختلاف بین زن و شوهر به جایی برسد که قابل حل و فصل نباشد یک مسئله ای اتفاق می افتد. ساده ترین راهکاری که به فکر هر کدام شاید خطور کند همین طلاق و جدایی است. آیا طلاق بهترین راهکار برای پایان دادن به اینگونه مشکلات خانوادگی و زناشویی است؟ پاسخ سوال را بایستی از یک وکیل خانواده در تهران خواست. کسی که توانایی تحلیل مسائل و مباحث موجود در این زمینه را داشته باشد. یکی از خدمات حقوقی مجموعه همراه سعی بر حل مشکلات پیش آمده برای زوج یا زوجه است. گاهی با یک مشاوره حقوقی ساده قابل حل است.

حقوق زن ، مهریه ، نفقه

همانطور که تقریبا همه می دانیم پس از جاری شدن صیغه عقد به زوجه یا زن یک سری حق و حقوقی داده می شود.مرد باید حقوق را رعایت کند و یا اگر پرداختنی است آنرا انجام دهد. مهریه و نفقه مهم ترین حقوق زن می باشد که باید به وی بپردازد. دقت کنید اگر مهریه عندالمطالبه قرار داده شود باید هر زمان زوجه یا زن آنرا مطالبه کند، مرد آنرا بپردازد.

حال این سوال پیش می آید که چرا افراد برای حل مشکلات و پیگیری های حقوقی خویش با وکیل خانواده در تهران مشورت می کنند. نکته خیلی مهم این است که مطالبه و دریافت مهریه و نفقه رابطه مستقیم با طلاق ندارد. مهریه و نفقه جزء حقوق زن یا زوجه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید یا پیامک بفرستید.

02122666991

 02122666992

09121837548

دفتر وکیل در تهران1

۲ بازديد
۰ ۰

دفتر وکیل در تهران

اگر در شهر تهران سکونت دارید و به مشکل حقوقی بر خورده اید بایستی مشاوره حقوقی با وکیل انجام دهید. برای داشتن مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری در تهران حتما به صورت حضوری در دفتر وکیل در تهران حاضر شوید. در میا ن انواع مشاوره های تلفنی ، حضوری و آنلاین ، مشورت اگر به صورت حضوری باشد تاثیر و نتیجه اش هم بهتر است.

شماره دفتر وکالت در تهران در ذیل این متن آورده شده است. که مراجعه کنندگان به سایت مشکلی با یافتن آن نداشته باشند. پس از تماس با شماره همراه وکیل و یا دفتر وکیل می تواند از مشاوره حقوقی بهره مند شوید. و اگر نیاز به حضور در دفتر وکیل در تهران بود. آدرس دفتر وکالت را از ایشان دریافت نمایید و روز و ساعت تنظیم شده در محل حضور داشته باشید.

جهت تنظیم وقت مشاوره تلفنی و یا حضوری با وکیل در تهران با گروه وکلای همراه تماس بگیرید. در دفتر وکالت همراه وکیل مجرب پایه یک دادگستری خانم و آقا حضور دارند. همه امور حقوقی مشاوره و تنظیم لایحه و قبول وکالت توسط ایشان انجام می گیرد.

02122666991

02122666992

09121837548  – 09125492356

تهران خیابان ولیعصر پارک وی مجموعه فرهنگی تلاش گروه وکلای همراه.

 


وکیل با تجربه در تهران

وکیل وصول مطالبات در تهران

وکیل با حق الوکاله اقساطی

وکیل مهریه 1

۳ بازديد
۰ ۰

مرد به هنگام اجرای صیغه ازدواج،مال معین یا چیزی که قائم مقام مال باشد را بر ذمه خود قرار می دهد که در صورت مطالبه زن باید آن را بپردازد و این حق ارتباطی با طلاق و نفقه ندارد چرا که به مجرد عقد زن مالک مهر می شود و می تواند هر نوع تصرفی که بخواهد در آن بنماید . با توجه به بالا بودن تعداد پرونده های مهریه در  مراجع قضایی ما را  بر این داشت که اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص مهریه در اختیار شما خوانندگان محترم سایت قرار دهیم تا اگر در شرف ازدواج هستید یا قصد جدایی دارید اطلاعات کافی را در خصوص این نهاد حقوقی داشته باشید. 

ثبت سامانه ای شرکت ها 

۲ بازديد
۰ ۰

ثبت سامانه ای شرکت ها 

 بیش از یک دهه است که بیشتر امور مربوط به ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران و شهرستانها و استان های دیگر اعم از ثبت شرکت و موسسه ، ثبت تغییرات شرکت ها و موسسات ، دفاتر پلمب و ... در سایت و سامانه ثبت شرکت ها انجام می شود که کاملا تخصصی بوده و نیاز به تخصص ، تجربه ، اطلاعات و دقت کافی برای تکمیل فرم های ثبت نام اشخاص و اعضای هیات مدیره ، شرکا و سهامداران شرکت ، موسسه ، دارندگان حق امضای مجاز ، اسامی بازرسین ف آدرس دفتر مرکزی شرکت ، شعبه شرکت ، آدرس شرکا و دیگر افراد حاضر در جلسه و شرکت و اوراق مربوطه شرکت که شامل اساسنامه تقاضانامه ، شرکتنامه و اظهارنامه ، صورتجلسه مجمع موسسین و صورتجسه هیات مدیره می باشد، دارد. البته اگر تغییرات شرکت را هم بخواهید انجام دهید نوع مجمع ، نوع صورتجلسه و تعداد آن ها، اعضای حاضر در جلسه ، نوع متن ، زمان و مکان صورتجلسه و خیلی دیگر از مواردی که در اینجا گفته نشده را باید بدانید بعدا اقدام به تنظیم صورتجلسات و ثبت متن صورتجلسه نمایید.

 

برای کسانی که نیاز به استفاده از خدمات آنلاین ثبت شرکت در هر کجای ایران را دارند اطلاعات کافی برای انجام امور ثبتی ندارند توصیه می شود اگر امکانش وجو دارد اطلاعات خود را بیشتر کنید سپس اقدامات لازم را انجام دهید و اگر هم نمی توانید یا وقتش را ندارید به شخص یا شرکتی بسپارید که در این بخش تخصص دارد تا کارتان را به درستی انجام دهد. سعی کنید در هر کجای ایران هستید و نیاز دارید ثبت شرکت انجام دهید و با سامانه ثبت شرکت ها آشنایی و تسلط کامل ندارید توصیه می شود با کارشناسان ثبتی ما در مجموعه ثبت شرکت همراه تماس بگیرید و کار را به ایشان بسپارید.

 

02122666991

 02122666992

09121837548  - 09125492356

ثبت شرکت در کرج

۲ بازديد
۰ ۰

ثبت شرکت در کرج

ثبت شرکت در کرج

صاحبان مشاغل، کارفرمایان، مدیران شرکتها منتظر ثبت شرکت در کرج برای شما هستیم.

 خدمات کار گروه تخصصی ثبت شرکتها و ثبت برند و صورتجلسات موسسه ثبت شرکت در کرج

 1- ثبت انواع شرکت ها و موسسات و تعاونی ها در کرج و تهران

2- ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج

3- ثبت شرکت سهامی خاص در کرج

4- ثبت شرکت تعاونی در کرج

5- ثبت موسسه غیر تجاری

6- ثبت علامت تجاری

7- اخذ کارت بازرگانی از اتاق بازرگانی

8- تغییر در شرکت سهامی خاص

9- اخذ جواز تاسیس

10- اخذ جواز از جهاد

11- اخذ جواز از ارشاد

12- اخذ جواز از صنایع

13-  اخذ کد اقتصادی 12 رقمی

14- تشکیل پرونده مالیاتی

15- اخذ پروانه بهر ه برداری

16- ثبت انواع صورتجلسات و تغییرات

ثبت و ارتقای شرکت خود را به ثبت شرکت در کرج مهرآوید بسپارید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

دفتر تهران : تهران ، صادقیه ، 

 

 همراه: 09129401482 


دفتر کرج: پل آزادگان، 

  همراه: 09129401483

 

دیگر خدمات موسسه ثبت شرکت در کرج:

 

 

کارت بازرگانی در کرج و تهران، ثبت برند در کرج، ثبت برند در تهران، ثبت علامت تجاری در تهران، ثبت علائم تجاری در کرج، ثبت برند در تهران ثبت برند در کرج، ثبت تغییرات برند در کرج و تهران، تغییرات برند در تهران، تغییر در اساسنامه برند در کرج و تهران ثبت برند در کرج، ثبت برندها در کرج، 

دفتر وکیل در تهران

۲ بازديد
۰ ۰

دفتر وکیل در تهران

اگر در شهر تهران سکونت دارید و به مشکل حقوقی بر خورده اید بایستی مشاوره حقوقی با وکیل انجام دهید. برای داشتن مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری در تهران حتما به صورت حضوری در دفتر وکیل در تهران حاضر شوید. در میا ن انواع مشاوره های تلفنی ، حضوری و آنلاین ، اگر به صورت حضوری باشد تاثیر و نتیجه اش هم بهتر است.

شماره دفتر وکیل در تهران در ذیل این متن آورده شده که مراجعه کنندگان به سایت مشکلی با یافتن آن نداشته باشند. پس از تماس با شماره همراه وکیل و یا دفتر وکیل می تواند از مشاوره حقوقی بهره مند شوید. و اگر نیاز به حضور در دفتر وکیل در تهران بود آدرس دفتر وکالت را از ایشان دریافت نمایید و روز و ساعت تنظیم شده در محل حضور داشته باشید.

برای تنظیم وقت مشاوره تلفنی و یا حضوری با وکیل در تهران با گروه وکلای همراه تماس بگیرید. در دفتر وکالت همراه وکیل مجرب پایه یک دادگستری خانم و آقا حضور دارند که همه امور حقوقی مشاوره و تنظیم لایحه و قبول وکالت توسط ایشان انجام می گیرد.

02122666991

02122666992

09121837548  – 09125492356

تهران خیابان ولیعصر پارک وی مجموعه فرهنگی تلاش گروه وکلای همراه.

 


وکیل با تجربه در تهران

وکیل وصول مطالبات در تهران

وکیل با حق الوکاله اقساطی

مشاوره ثبت شرکت ها و ثبت علامت تجاری و برند

۲ بازديد
۰ ۰

مشاوره ثبت شرکت ها و ثبت علامت تجاری و برند

 

این وظیفه موسسان یک کسب و کار است که بتوانند استراتژی آن را بچینند و در آینده نه چندان دور به سرعت آنرا توسعه و گسترش دهند. شهر تهران به عنوان پایتخت اقتصادی و سیاسی در ایران سهمی مهم در رشد و شکوفایی اقتصادی کشور دارد. با ثبت شرکت در تهران می توانید یک کسب و کار را با چشم اندازی بزرگ راه اندازی کنید. اگر بخواهید از رقبای خود عقب نمانید بایستی همواره بروز باشید و یکی از اقدامات این است که به صورت تخصصی به شراکت با افراد دیگر بپردازید.

یک سری اقدامات وجود دارد که شما می توانید قبل از شروع بکار و شراکت باید با دقت و دقیق انجام دهید. مشاوره تخصصی در زمینه های مختلف که در ذیل آمده است تخصص مجموعه ثبت همراه است. این موارد در پایین لیست شده اند و شما می توانید با کلیک بر روی هر کدام اطلاعات بیشتری در آن زمینه کسب نمایید. این امور را می توانید به گروه ثبتی و حقوقی همراه بسپارید تا در اسرع وقت ، مقرون به صرفه و با دقت قابل توجهی انجام دهند.

ثبت موسسه غیر تجاری

ثبت شرکت با مسئولیت محدود

ثبت شرکت سهامی خاص

ثبت علامت تجاری و برند

کد اقتصادی شرکت

کارت بازرگانی

دفاتر پلمب سال جاری و سال آینده

تغییرات شرکت و صورتجلسات

مشاوره حقوقی در زمینه ثبت شرکتها

انتخاب و تعیین نام شرکت و موسسه

مشاوره تخصصی در زمینه انتخاب و ثبت برند و علامت تجاری

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 

02122666991

02122666992

09121837548  - 09125492356