آرشیو فروردین ماه 1401

مشاوره حقوقي و وكالت در موضوعات مختلف كيفري خانواده اداره كار

  • وکیل کیفری در کرج
  • وکیل خانواده در کرج
  • مشاوره حقوقی در کرج
  • موبایل وکیل در کرج
  • وکیل کیفری در کرج 2

وکیل خانواده در کرج

۱۱ بازديد
۰ ۰

وکیل خانواده در کرج

وکیل خانواده در کرج 

امور خانوادگی شامل مباحث بسیاری است و قانونگذار حقوق و قوانین را محدود به بیرون از درب های حریم خصوصی خانواده ها نکرده؛ بلکه در روابط خانوادگی هم یکسری قوانین پیش بینی شده و وظایف و اختیاراتی اعضای خانواده در مقابل یکدیگر دارند. یک وکیل خانواده در کرج و دیگر استان ها میتواند شما را از مراجعه های مکرر و پر هزینه نزد دفاتر وکالت یا حتی مراجع قضایی بی نیاز کند با انتخاب یک وکیل خانواده و اخذ مشاوره نزد وی میتوانید گامهای موثری در تنظیم و بهتر شدن روابط فعلی خود در خانواده و حتی در آینده بردارید.

امور خانوادگی فقط محدود به طلاق یا مهریه نیست بلکه ارث، حضانت، کودک آزاری، اعسار و عدم تمکین آمادگی حقوقی برای قبل از ازدواج را نیز شامل میشود. با انتخاب یک وکیل خانواده در کرج میتوانید به تمام دغدغه های خود پایان دهید.

وکیل، وکیل خانواده، وکیل خوب در کرج، وکیل خانواده در کرج، وکیل طلاق توافقی، وکیل طلاق توافقی در کرج، وکیل در کرج

شماره های تماس وکیل و مشاوران ما:

02632203370

09129401481

وکیل چک برگشتی

۱۳ بازديد
۰ ۰

وکیل چک

وکیل چک

امروزه یکی از سریعترین و متداول ترین راههای تبادل اقتصادی صدور اسناد الزام آور و تجاری محسوب میشود. این پرسش در ذهن طلبکاران و حتی بدهکاران مالی وجود دارد که چه وکیل چک را برای پرونده های مربوط به چک باید در کدام شهر انتخاب کند که بتواند سریع و بدون مداخله شخصی تنها با حضور وکیل به حقوق خود دسترسی پیدا کند. وجود چک در دست دارنده امتیازاتی برای وی دارد که میتواند قبل از هر اقدامی نسبت به توقیف اموال و دارایی بدهکار اقدام کند؛ مضافا اینکه درمواردی حتی حکم جلب نامبرده را بدست آورد.

وکیل چک یا سفته یا سایر اسناد تعهد آور به شما کمک میکند بدون نیاز به حضور در دادگاهها یا صرف زمان طولانی حقوق قانونی خود را بدست آورید.

وکیل، وکیل چک، وکیل خوب، وکیل خوب در کرج، وکیل چک در کرج، وکیل طلاق توافقی، وکیل طلاق توافقی در کرج، موسسه حقوقی در کرج

جهت تماس با وکیل با شماره زیر تماس بگیرید:

02632203370 - 09129401481 - 

وکیل ملکی تهران

۱۱ بازديد
۰ ۰

وکیل ملکی تهران

با توجه به حجم انبوه ساخت و ساز ها و معاملات ملکی و املاک مسکونی اداری تجاری صنعتی که در سطح استان تهران و شهرهای اطراف وجود دارد داشتن وکیل ملکی تهران که متخصص امور ملکی باشد توصیه اکید به همشهریان و افرادی که نیاز به مشاوره حقوقی در خصوص ملک و املا دارند این است که حتما حداقل یک مشاوره حقوقی با وکیل امور ملکی داشته باشید.

گاهی اوقات پیش آمده است که شخصی بدون اطلاع از یک مبایعه نامه یا قولنامه یا قرارداد رهن اجاره یا خرید و فروش ملک آنرا امضا نموده است و پس از به وجود آمدن اختلاف به وکیل و امشاور حقوقی مراجعه نموده اند. در حقیقت وظیفه مشاوره حقوقی و وکیل ملکی در تهران این است که با توجه به نیاز و مشکل موکل در هر مرحله از کارش به وی کمک نمایند.

برای داشتن مشاوره حقوقی با وکیل ملکی تهران با شماره های پایین تماس بگیرید.

 09129401482

وکیل خانواده

وکیل کیفری

وکیل ملکی

وکیل چک و وصول مطالبات

وکیل ارث

وکیل پونک

۹ بازديد
۰ ۰

وکیل پونک

در هر قسمت از غرب تهران باشید می توانید از خدمات موسسه حقوقی در غرب تهران استفاده نمایید و با استفاده از مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری در غرب تهران از خدمات حقوقی دفتر وکیل استفاده کنید. یکی از مزایای استفاده از دفتر موسسه حقوقی هما این است که وکیل پونک به دفتر خیلی نزدیک است. یعنی با کمتر از  دقیقه صرف وقت می توانید به محل موسسه برسید از از تنظیم وقت حضوری قبلی در زمان صرفه جویی نمایید.

برای اینکه بدانید در مجموعه هما چه نوع خدمتی ارائه می گردد می توانید از قسمت مقالات استفاده کنید و اطلاعات خویش را در مورد دفتر وکیل پونک و دیگر قسمت ها بیشتر کنید. البته در پایین همین پاراگراف نیز قسمتی از کارهای قابل ارائه در اینجا اشاره میکنیم. دقت در اینکه چه موضوعی به مشکل و یا سوال حقوقی نزدیک تر است می توانید از کارشناسان مجموعه کمک بگیرید.

وکیل ملکی املاک و ثبتی

وکیل چک ، سفته ، وصول مطالبات

وکیل کیفری

وکیل خانواده طلاق مهریه نفقه اجرت المثل و حضانت

وکیل تنظیم انواع قرارداد ها و دفاع از آنها

تنظیم لایحه دفاعیه ، شکوائیه ، دادخواست و انواع اوراق قضائی

برای کسب اطلاعات و مشاوره با وکیل دادگستری با شماره های زیر تماس بگیرید.

09129401482 -- 09128963121

 

وکیل خانواده

وکیل کیفری

وکیل ملکی

وکیل چک و وصول مطالبات

وکیل ارث

وکیل با تجربه

۹ بازديد
۰ ۰

وکیل با تجربه

وکیل با تجربه

از رفت و آمد های پیاپی در راهرو دادگاهها خسته شده اید پیگیری دعواهای شما نیازمند داشتن اطلاعات حقوقی است و همراهی یک وکیل با تجربه و آشنا به مفاهیم حقوقی و البته آشنا با عرف آن دادگاه ، اما باید توجه داشته باشید پیگیری پرونده ها برای نتیجه بخش بودن شان محدود به زمان خاصی است .

نباید با تاخیر در انتخاب یک وکیل خوب باعث تاخیر در تحصیل نتیجه مطلوب شد.

موسسه حقوقی ما با وکیل با تجربه و وکیل خوب در کرج و استان تهران برای ارائه خدمات در خدمت شما می باشد. برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

02632203370 - 09129401482 - 09129401481

وکیل، وکیل خوب، وکیل خوب در کرج، وکیل با تجربه، موسسه حقوقی، وکیل طلاق توافقی، وکیل طلاق توافقی در کرج

وکیل مطالبه خسارت

۹ بازديد
۰ ۰

وکیل مطالبه خسارت

وکیل مطالبه خسارت

وکیل مطالبه خسارت چه اقداماتی می تواند انجام دهد؟!

هر فردی میتواند هرنوع تصرفی در ملک و اموال شخصی اش بکند و این امر از قاعده فقهی برگرفته شده؛ که بیان میدارد مسلمانان بر اموال و دارای خود مسلط هستند ،اصطلاحا به آن قاعده تسلیط میگویند. اما اگر شخصی در ملک خود تصرفی کرد که منافات با حقوق همسایه داشت آیا راهی برای مطالبه خسارت وجود دارد؟ اما در مقابل این قاعده یک قاعده دیگر وجود دارد به نام قاعده لاضرر که بیان میدارد.

تصرف در اموال و دارایی باید تا حدی باشد که منافی حق همسایه نشود. یک وکیل خوب و همراه با شما میتواند در صورتی که هر نوع خسارتی به شما وارد آید را به راحتی با صرف کمترین زمان با احتساب کلیه هزینه ها به نرخ روز مطالبه نماید . این قاعده لاضرر در موارد بسیاری دیگر نیز کاربرد دارد از جمله اینکه اگر کسی به هر نحوی به دیگری ضرری وارد نماید چه عمد یباشد چه غیر عمدی باید خسارت وارده به متضرر را به نحو مطلوب جبران نماید در واقع بیانگر تحقق مسولیت مدنی افراد در قبال رفتارهای مادی اشان میباشد و اگر کودکی باعث ورود ضرر به دیگری شد ولی قهری او یا قیم او باید از مال طفل جبران خسارت کند و هیچ ضرری نباید بدون جبران باقی بماند.

موسسه حقوقی ما با وکیل مطالبه خسارت و وکلای پایه یک دادگستری خود میتواند شما را در امور مربوط به خسارت ها و قرار داد ها کمک کند. جهت مشاوره با وکلای ما با شماره های تماس زیر تماس بگیرید.

02632203370 - 09129401482 - 09120489692

وکیل،وکیل خوب در کرج،وکیل مطالبه خسارت،وکیل خوب،وکیل قرار داد ها،وکیل خسارت

وکیل خصوصی

۹ بازديد
۰ ۰

وکیل خصوصی

وکیل خصوصی :

موسسه حقوقی بین المللی ما در راستای رفع مشکلات حقوقی شهروندان در تمام زمینه های مالی ، کیفری، تجاری و انجام معاملات در نظر دارد تا این امکان را برای هموطنان ایجاد نماید؛ که از حضور وکیل خصوصی و تمام وقت بهره مند باشند. همچنین افرادی که بدلیل اقامت در کشورهای دیگر امکان نظارت مداوم بر دارایی خود در داخل ایران را ندارند یا نیازمند مشاوره و همکاری مستقیم یک وکیل خبره در زمینه های دیگر هستند.

میتوانند با مراجعه به این موسسه یا ارتباط از طریق سایت ، تماس های تلفنی با شماره های مستقیم از این امتیاز قانونی بطور رایگان بهره مند شوند.

موسسه حقوقی ما جهت انجام امور حقوقی، کیفری و .... با وجود وکیل خوب در کرج، وکیل خصوصی در خدمت شما می باشد. جهت مشاوره با ما تماس بگیرید .

برای تنظیم وقت با ما تماس بگیرید.

70 33 20 32- 026 

 

09129401481

09129401482

راه های ارتباط با ما:

شماره موبایل وکیل در کرج

شماره تلفن وکیل

تعیین وقت مشاوره حضوری

وکیل کیفری تهران

۹ بازديد
۰ ۰

وکیل کیفری تهران 

مشکلات و موضوعاتی که در جلسات دادگاه دادسرا و یا شواری حل اختلاف مطرح می شود خیلی متفاوت هستند و شخص شاکی برای دریافت حق خویش احتمال دارد هر ادله ای را به مقام بررسی کننده ارائه دهد. در مباحث حقوقی حق و حقوقی که از یک شخص گرفته شده است به وی داده می شود و تنها کافیست که در محاکم قضائی پیروز شود. موفقیت در پرونده های کیفری بخصوص مواردی که در تهران انجام میشود بدون داشتن وکیل کیفری تهران شاید بتوان گفت خیلی کم و البته خیلی هم دشوار است.

به عنوان موکل می باید با اطلاعات حقوقی قوی در دادگاه حاضر شوید تا بتوانید حرفی برای گفتن داشته باشید و البته حتی اگر یک وکیل هم داشته باشید باید خصوصیات زیادی را داشته باشد مثلا وکیل متخصص کیفری باشد و یا اینکه توانایی و اطلاعاتی که در زمینه پرونده داشته باشد جامع و کامل باشد. موکلین عزی به شما توصیه اکید میشود که حداقل مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل کیفری تهران داشته باشید و با آگاهی تقریبی از هر چیزی که قرار است اتفاق بیافتد در محکمه حضار شوید.

خدماتی که در مجموعه ما ارائه می شود شامل موارد ذیل است. تماس بگیرید.

 09129401482  --  02144062247

وکیل خانواده

وکیل کیفری

وکیل ملکی

وکیل چک و وصول مطالبات

وکیل ارث

وکیل در اندیشه

۱۰ بازديد
۰ ۰

وکیل در اندیشه

اندیشه یکی از شهرک های بزرگ استان تهران می باشد که قسمتی از آن در شهر شهریار و قدسمیت هایی دیگر به صورت مستقل وجود دارند و با شهر های شهر قدس ملارد و فردیس مرتبط هستن و دادوستد و مراودات مالی تجاری اقصادی و اجتماعی زیادی دارند که با توجه به جمعیت زیاد شهری و تجاری و اقتصادی در این مناطق احتمال اختلافات و مشکلات حقوقی وجود خواهد داشت که خیلی از آنها به توافق طرفین در خصوص حل و فصل نمی انجامد و به دادگاه دادسرا یا شورای حل اختلاف منجر میشوند و نیاز به وکیل در اندیشه دارند.

توجه داشته باشید حتی در ابتدای یک تصمیم به انجام کار ا فعالیتی که با افراد و اشخاصی دیگر قرار است کاری انجام دهید یا رابطه ای ایجاد شود اگر با یک وکیل دادگستری مشاوره حقوقی داشته باشید خیلی مسائل پیش نخواهد آمد و یا اگر مشکلی هم باشد قابل حل خواهد بود. مشکل حقوقی کیفری خانواده ملک و املاک ثبتی ، چک و سفته و وصول مطالبات ،مهریه نفقه اجرت المثل ، طلاق توافقی و یا طلاق یک طرفه، تنظیم صلحنامه لایحه دفاعیه ، شکوائیه دادخواست ، اظهارنامه های حقوقی ، تنظیم انواع قراردادهای کاری خرید و فروش و یا خدمات حقوقی دیگر در مجموعه ما با وکیل در اندیشه قابل ارائه می باشد.

برای تنظیم وقت مشاوره حقوقی با وکیل در اندیشه تماس بگیرید.

09129401482

09129401481

- وکیل کیفری در اندیشه

 

- وکیل حقوقی در اندیشه

 

- وکیل خانواده در اندیشه,  وکیل طلاق در اندیشه مهریه نفقه حضانت اجرت المثل

 

- وکیل تنظیم قراردادها در اندیشه و دفاع از آنها

 

- وکیل امور ثبت احوال و ثبت اسناد

 

- وکیل انحصار وراثت در اندیشه و ارثیه

 

- وکیل برای مشاوره و وصول مطالبات چک سفته در اندیشه

 

- وکیل ثبتی در اندیشه

 

- مشاور حقوقی و وکیل شرکت تولیدی ، صنعتی ، بازرگانی ، خدماتی و مهندسی در اندیشه

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل دادگستری تماس بگیرید:

 

09129401482  --

  09129401481

وکیل خانواده

وکیل کیفری

وکیل ملکی

وکیل چک و وصول مطالبات

وکیل ارث

 

وکیل در اندیشه, وکیل دعاوی کیفری جزایی در اندیشه, وکیل در اندیشه, خدمات حقوقی موسسه وکیل ملکی در اندیشه, وکیل رایگان در اندیشه, وکیل زن در اندیشه, استخدام وکیل در اندیشه, وکیل در اندیشه, آدرس و تلفن موسسه حقوقی وشماره تلفن وکیل در اندیشه, وکیل خوب در اندیشه, بهترین وکیل در اندیشه, مطالبه مهریه بعد از طلاق, مراحل طلاق توافقی, طلاق از طرف زن در اندیشه, هزینه وکیل برای طلاق توافقی در اندیشه, استخدام مشاوره حقوقی در اندیشه, مشاوره حقوقی رایگان در اندیشه, مشاوره حقوقی تلفنی در اندیشه, طلاق از طرف مرد و زن در اندیشه, نوشتن دادخواست , تنظیم شکایت نامه, موسسه, دانلود فرم دادخواست های حقوقی, موسسه های حقوقی در اندیشه, وکیل برای چک برگشتی در اندیشه, وکیل دیه در اندیشه, اسامی وکیل های اندیشه, بهترین وکیل های اندیشه, وکیل برای طلاق در اندیشه, وکیل دادگستری اندیشه, دفتر وکالت اندیشه, وکالت در اندیشه, وکیل آنلاین در اندیشه, وکیل طلاق توافقی اندیشه, وکیل های اندیشه, وکیل اندیشه, دفتر وکالت در اندیشه, وکیل اندیشه, حقوق زنان بعد از طلاق, تعهد به فعل ثالث, وکیل اندیشه, وکیل دعاوی خانواده در اندیشه, وکیل پایه یک دادگستری در اندیشه, وکیل درجه یک در اندیشه, وکیل مجرب در اندیشه, وکیل حقوقی در اندیشه, وکیل پایه یک در اندیشه, وکیل با سابقه در اندیشه, لیست وکلای اندیشه, شماره وکیل در اندیشه, دادگستری اندیشه و ادارات تابعه, وکیل ارزان قیمت در اندیشه, جستجوی وکیل در اندیشه, آیین نامه اجرایی قانون حمایت خانواده, معرفی موسسه حقوقی , وکیل چک در اندیشه, معرفی خدمات امور اداری دولتی, وکیل وصول مطالبات در اندیشه, وکیل چک در اندیشه, وکیل انحصار وراثت در اندیشه, وکیل ثبت احوال در اندیشه, وکیل خانواده در اندیشه, وکیل امور قراردادها , وکیل قرارداد, وکیل خانواده در اندیشه, وکیل طلاق در اندیشه

تنظیم شکوائیه

۱۳ بازديد
۰ ۰

تنظیم شکوائیه

تنظیم شکوائیه

شکایت از شخص یا اشخاصی که مرتکب یک یا چند تخلف شده اند و عمل ایشان طبق قانون جرم محسوب می شود و قاضی و دادگاه برای آن ها مجازات تعیین کرده شکوائیه نامیده می‌شود.تفاوت های زیادی بین شکوائیه و دادخواست وجو دارد که در این قسمت بیشتر به تنظیم شکوائیه می پردازیم که شاید مورد نیاز شما موکلین عزیز باشد.

خصوصیات شکوائیه را می توان در چند مورد بطور خلاصه نوشت. بطور مثال آنرا میتوان برروی کاغذ معمولی نوشت و نیاز به فرمت خاصی ندارد. موارد لازم در تنظیم شکوائیه شامل نام ، نام خانوادگی ، نام پدر و نشانی دقیق شاکی، موضوع شکایت با ذکر تاریخ و محل وقوع جرم و جدا از تاریخ اعلام شکوائیه به داد سرا می باشد. عنوان میزان ضرر و زیان مالی وارد شده و قابل مطالبه ، مشخصات و نشانی مشتکی عنه یا مظنون، اد له و اسامی و مشخصات و نشانی شهود و مطلعین در محل ، و ... دقت شود میزان تمبر ابطالی مشخص و ثابت است. در تنظیم شکوائیه باید به موارد فوق دقت نمود. اگر نیاز دارید که تنظیم شکوائیه برای شما در مجموعه حقوقی ما انجام شود با شماره های ذیل تماس بگیرید.

دفتر کرج: 

70 33 20 32- 026 --- 09129401481

دفتر تهران: 09129401482

 
    برچسب ها:
  • تنظیم شکوائیه
  • تنظیم شکوائیه کیفری
  • تنظیم شکوائیه کلاهبرداری
  • تنظیم شکوائیه رباخواری
  • تنظیم شکوائیه سرقت
  • تنظیم شکوائیه جعل
  • تنظیم شکوائیه تصرف عدوانی
  • تنظیم شکوائیه خیانت در امانت
  • تنظیم شکوائیه ممانعت از حق
  • هزینه تنظیم شکوائیه
  • تنظیم شکوائیه چیست؟
  • تنظیم شکوائیه دادگستری
  • تنظیم لایحه دفاعیه
  • تنظیم دادخواست